marți, 14 iunie 2011

Cum a fost la filmarea spotului pentru Comunitatea Fashionistelor

Am povestit cate ceva despre cum a fost la cea mai recenta reuniune a fashionistelor, de aceasta data cu ocazia filmarii spotului pentru Comunitatea Fashionistelor, inca din postarea de ieri. Astazi am revenit cu fotografii!

Am vrut neaparat sa filmez in aer liber asa ca am ales ca locatie Cismigiul. Am gasit cu greu un loc pe unde sa nu se perinde multa lume iar dupa aproximativ un sfert de ora l-am gasit si ne-am intins aparatura sau ... mai bine spus Mihai a facut asta :)

Cu toate acestea nu am scapat de curiosii care tineau motis sa-si plimbe cainii in zona in care filmam noi si nici de cei care au luat activitatea noastra drept cinema in aer liber. Daaar, am reuist sa facem abstractie de ei si sa ne vedem de treaba.

Fetele au fost filmate pe rand dar au avut si un moment de grup.
De la stanga la dreapta avem urmatoarele fashioniste: Teo, Catalina, Andreea, Oliviana, Raluca si Dana.
Momentul "Sex and the City" style :P care nu prea ne-a reusit...
... asa ca am optat pana la urma pentru aceasta varianta:

Si alternativa vesela:
(a se observa cat sunt de mica desi aveam si niste tocuri).
Fetele au reusit sa ma surprinda in timp ce inregistram eu intro-ul:
Iata si tinuta mea de "scufita rosie" :)
Fotografiile au fost realizate de Alex Buruntia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu