marți, 26 iulie 2011

Escapada de weekend - Balea Lac & Comanesti

Weekend-ul trecut a fost unul prelungit, dublu, de 4 zile pe care le-am petrecut la munte cu familia. Ador concediile scurte pentru ca mereu imi dau senzatia ca am stat mult, in timp ce dupa concediile lungi ma intorc mereu mai obosita si unde mai pui ca imi este si greu sa imi intru din nou in program. Asa ca acest weekend a fost exact ce aveam nevoie pentru a-mi reincarca bateriile.

Prima oprire serioasa pe care am facut-o a fost la Balea Lac (unde am ajuns pentru a doua oara - nici eu nu stiu de ce nu m-am dus mai des), unde privelistea este superba. Cu toate astea mi-am adus aminte de o vorba "inteleapta": "Avem o tara minunata, pacat ca este locuita". De ce spun asta? Pentru ca mama natura ne-a lasat asta:
 

Iar noi i-am facut asta:


Aceasta mizerie, din pacate, nu s-a obosit nimeni sa o adune. Deci, practic, totul era minunat daca te uitai in zare nu si in jos.

Tot la Balea am facut noi poze in aer. Mogo (nepotelul meu Eduard) s-a distrat pe cinste cu ocazia acestor topaieli.

Urmatoarea oprire a fost la Sambata unde am vizitat Manastirea Sambata si o herghelie unde, am vazut cei mai uratei cai. Ca si la Zoo, merg pe principiul - pune o taxa la intrare dar foloseste-te de banii respectivi pentru a amenaja ceva ce merita vazut. La Zoo lucrurile au inceput sa se miste, insa la acesta herghelie nici nu poate fi vorba de asa ceva. Intrarea era gratuita (ceea ce m-a mirat din prima) si atunci se explica si privelistea: caii erau neingrijiti, unii mai slabi decat ar fi fost normal iar culoarea lor (desi naturala) nu avea cum sa-ti placa: un alb murdar, patat, de aveai senzatia ca s-au tavalit toti prin cenusa. Ma asteptam sa vad caluti albi, maro si negri dar luciosi... si cand colo...





Un manz cu chef de joaca se tavalea pe jos

Urmatoarea oprire a fost la Cetatea Fagarasului unde am ajuns tot pentru a doua oara:





Iar doua zile le-am petrecut in Comanesti, la rudele cumnatului meu, unde am mancat (printre altele) extrem de muuulte preparate home-made: cas, dulceata de visine amare, carnaciori etc. dar si cornulete  care au fost cele mai bune pe care le-am mancat vreodata :D

Iata-le:

 

Si tot in Comanesti am mancat o salata de fructe interesanta, intr-o coaja de pepene rosu:


Iata si o priveliste de "ansamblu":


Ps: Tot in acest concediu am facut si cateva fotografii pentru o noua postare de hair style. Va dau un pont: "cum ar fi sa ai parul scurt fara sa te tunzi?". Rezolvarea "enigmei" o veti gasi, in imagini, in curand, pe blog :)

Urmatorul mini-concediu... in august, la Sibiu :)


Cu sora mea si mama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu