duminică, 6 mai 2012

Tinuta de la V for Vintage - Dolce Vita (extins)

Ieri a avut loc editia extinsa a targului V for Vintage. Dress code-ul a fost acelasi (dare to wear colors) ca la preview-ul din aprilie. In cadrul editiei trecute s-a desfasurat si un concurs Aperol, de care am aflat exact in momentul in care am ajuns la targ. La intrare m-am intalnit cu Laura Calin (organizatoarea) care mi-a spus ca pot intra in concurs pentru ca port ceva portocaliu. Ulterior, am si  castigat concursul. Tinuta purtata la acea editie V for Vintage a acumulat cele mai multe like-uri asa ca ieri am fost, printre altele, sa imi iau si premiul.

Cu Cerina si Andreea (Aperol Team)

Pentru ca imi place sa respect dress-code-urile evenimentelor la care particip, am ales o tinuta plina de culoare sau, asa cum a spus Oliviana, ca o inghetata.

Aceasta este o alta modalitate de a asorta fusta din dantela. Daca prima data am purtat-o intr-o tinuta cu influente office, de aceasta data rezultatul este smart-chic.

Cerceii sunt cei despre care v-am povestit in postarea "Noutati de la H&M".

Sweet Oliviana
Mina (http://www.glitterinmyveins.com/) a revenit in Bucuresti iar cu ocazia targului am reusit sa o si vad pentru prima data, intr-un mediu offline :).


8 comentarii:

  1. Beautiful girls, stylish outfits, powerfull colours...Just great!
    Imi pare rau ca l-am ratat...
    :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Emanuel! Lasa ca si la tine a fost foarte frumos :) Poate recuperezi la Ab. Fab. :)

      Ștergere
  2. :D Foarte draguta postarea , dar tu ai fost delicioasa in tinuta aceea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa cadem de acord si sa spunem ca am fost amandoua delicioase :P

      Ștergere
  3. Imi place foarte mult tinuta ta si modul in care ti-ai prins parul!pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult! Aceasta este cea mai simpla coafura pe care pot sa mi-o fac pentru ca asa sta parul meu in mod natural. Cu doar 2 agrafe si o carare pe mijloc am rezolvat tot.

      Ștergere
  4. Inca un outfit grozav cu fusta de dantela!Asa cum spune si Anaivilo,arati delicios in culori ca acestea.Si zambareata esti si mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Anda! Ca de obicei, cometariile tale sunt super frumoase!

      Ștergere