duminică, 26 august 2012

Cheap and chic - Ce sa cumperi la reduceri

Saptamana trecuta am fost provocata sa compun o tinuta super chic pentru un buget mic. Am acceptat imediat propunerea Elenei Soare (Director Marketing si Comunicare mini PRIX) pentru ca imi place sa demonstrez, cat pot de des, ca nu ai nevoie de foarte multi bani ca sa fii bine imbracat. 

In aceasta perioada, in toate magazinele mini PRIX au loc reduceri considerabile la toate produsele din sezonul cald. Poti cumpara produse la 3, 6, 9 si 19 lei. Asta a trebuit sa fac si eu. Dupa cateva ore de cautari am reusit sa gasesc o tinut care imi place enorm si care costa doar 54 de lei!

 
Tinuta a fost compusa din:
Maiou galaxy - 6 lei
Fusta (care este River Island!) - 19 lei
Pantofii metalizati au fost si ei la reduceri si au costat doar 29 lei!


Singurul  accesoriu care face parte din noua colectie este plicul supradimensionat care a costat 48 de lei. Am fost extrem de incantata de rezultat pentru ca am reusit sa gasesc piese cu care am compus o tinuta foarte moderna. Incaltamintea metalizata si imprimeul galaxy fac parte dintre cele mai populare tendinte din acest an. Iar maioul si fusta merg atat de bine impreuna incat dau senzatia ca port o rochie in degrade.


Recent, mi-am schimbat si culoarea parului. Dupa cativa ani buni in care am optat doar pentru brun-inchis, m-am hotarat sa il deschid si sa obtin o culoare care sa se potriveasca si mai mult cu cea a ochilor. Momentan sunt roscata, insa nu aceasta este culoare la care vreau sa raman asa ca o sa tot fac schimbari de look in perioada urmatoare.






8 comentarii:

  1. pantofii aceia dupa cum se vede sunt de unica folosinta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pantofii arata foarte bine dar fiind metalizati se reflecta lumina in ei si ai senzatia ca au mai multe culori.

      Ștergere
  2. pantofii sunt minunati! iti vine grozav noua culoare de par; te intinereste, te lumineaza ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pantofii si fusta arata foarte tare! Sper sa mai gasesc si eu acesti pantofi in magazin...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu i-am luat din Militari si cred ca era ultima pereche - de aici si pretul atat de mic. Iti recomand sa mai incerci si in alte magazine mini PRIX.

      Ștergere
  4. Noua culoare de par te prinde foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput sa ma obisnuiesc si eu cu ea, insa tot imi doresc sa incerc si o nuanta mai deschisa :D

      Ștergere