joi, 13 septembrie 2012

Retro OZ, Debenhams & Henry Holland

Saptamana trecuta am luat parte la un eveniment foarte dragut organizat in magazinul Debenhams, din mall-ul Vitan, cu ocazia lansarii unei noi colectii semnate Henry Holland. 

Designerul englez are doar 29 de ani si a devenit celebru la inceputul anilor 2000 cand a lansat o colectie de tricouri cu mesaje atractive precum: "I`ll tell you who`s the boss, Kate Moss". In 2009 a inceput o colaborare cu Levi`s iar un an mai tarziu cu Debenhams.

Impreuna cu alti bloggeri atat de beauty cat si de fashion am trecut, la eveniment, prin doua "probe" interesante: am realizat tinute tip colaj si am conceput propriile noastre modele de tricouri calcandu-i pe urme lui Henry Holland.






 Tricoul facut de mine:
Partea amuzanta a venit abia la final cand am aflat ca vom primi tricoul unui alt blogger prezent la eveniment, nu cel realizat de noi. Eu am nimerit tricoul Ioanei pe care chiar il admirasem si al carui mesaj mi se potriveste.
Tricoul meu a ajuns la Iuliana de la http://beautybyjules.ro/.

Din toata colectia semnata Henry Holland m-am indragostit de o geanta tip old school intr-o nuanta de mov metalizat. O sa o vedeti intr-o tinuta cat de curand.

2 comentarii:

  1. Pare ca a fost un eveniment tare distractiv!
    Foarte sic tinuta ta, imi place foarte mult cum iti sta in look-uri retro!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar a fost unul dintre cele mai fun evenimente la care am fost. Imi era si mie dor de o tinuta retro desi... nu mai sunt atat de impatimita, ca la inceputul blogului, dupa acest stil vestimentar.

      Ștergere