miercuri, 13 februarie 2013

Old Hollywood Glam hair style

Ieri am testat produsele din noua gama Pantene Moisture Renewal. Cu aceasta ocazie am intalnit-o si pe Camelia Negrea, hair-stylistul Pantene. Ea a fost cea care mi-a indeplinit dorinta de a avea o coafura cu bucle retro, care sa-mi aminteasca de perioada Old Hollywood Glam. 

Yesterday I tested the new products from Pantene Moisture Renewal. On this occasion I also met Camelia Negrea, Pantene's hair stylist. She was the one who fulfilled my desire to have a hairstyle with retro curls, which remind me of Old Hollywood Glam period.







Din gama fac parte 4 produse:

- Sampon 250 ml: .13 RON 
- Balsam 200 ml: 13 RON 
- Masca 200 ml: 21 .RON
- Deep Moisture Souffle: 21 RON
Cel mai interesant, atat ca nume cat si ca aspect, este Souffle-ul. Desi arata ca o spuma de par nu se poate compara cu una. Nu are aceeasi consistenta, nu este deloc lipicioasa si are rolul de a netezi firele de par indiferent daca este aplicata pe parul umed sau uscat. 

Ce parere aveti despre coafura mea? Dar despre produsele Pantene? Sunteti tentate sa le incercati?

Un comentariu: