miercuri, 20 august 2014

Tinutele office nu sunt plictisitoare!

Din fericire, jobul nu imi impune un dress-code rigid, asa ca pot sa fiu extrem de creativa atunci cand imi aleg tinutele. Totusi, chiar daca as fi fost nevoita sa port outfituri business, as fi gasit o modalitate de a-mi exprima personalitatea si de a exclude banalul din vestimentatia mea de zi cu zi, iar rochia pe care o port in fotografiile din aceasta postare este exemplul ideal. Croiul A-line si nonculorile sunt potrivite pentru mediul business, fermoarul de pe spate are o nota senzuala, iar printul sub forma de caracatita ii da o doza de originalitate de care eu as avea nevoie pentru a fi in largul meu, pentru a sparge monotonia unei tinute sobre. Singura pata de culoare este data de rujul rosu (de care am devenint dependenta) si de geanta in aceeasi nuanta, asta pentru ca ador sa-mi asortez rujul la posete.

Daca reusesti sa privesti dincolo de doux pieces-urile obosite, poti sa descoperi un intreg univers vestimentar capabil sa satisfaca un dress-code strict, fara sa striveasca dramul de creativitate de care orice persoana ar trebui sa dea dovada atunci cand isi alege hainele. Pana la urma, hainele reprezinta o forma de exprimare a personalitatii. Cine ar vrea ca ceea ce imbraca “sa strige” in gura mare: PLICTISITOR?!



Am purtat:
Pantofi Musette








Multumesc Coca-Cola Romania & McCann pentru doza de Cola personalizata <3!

Rochia pe care o port face parte din colectia "Hypnotize” by Zaysha si se adreseaza femeilor care exceleaza prin atitudine (ca mine :)). Colectia intreaga este doar alb-negru, dar printurile sunt atat de interesante! Iata alte cateva piese care m-au cucerit pe mine:


PS: salopeta alba este piesa mea preferata! Abia astept sa fie a mea!

2 comentarii: