vineri, 15 noiembrie 2013

7 reguli de aur pentru picioare frumoase, atu-ul look-urilor reusite!


Ador sa port fuste si rochii! Nu ma satur de ele nici macar in sezonul rece, asa ca picioarele mele trebuie sa arate bine indiferent de anotimp. O cititoare chiar mi-a spus recent “Am observat ca picioarele tale arata minunat, cum le ingrijesti?”. Ei bine, lucrurile sunt mult mai simple decat ati crede. Incerc sa respect cu sfintenie 7 reguli de frumusete:

1. EXFOLIEZ
Cel mai bun exfoliant pentru picioare, pentru a evita problema firelor crescute in piele, ramane cel realizat din produse naturale: ulei de masline & zat de cafea sau malai;

2. SCAP DE IRITATIE CU...
Pentru a evita iritarea dupa epilare folosesc Baneocin pudra;

3. MA HIDRATEZ LA EXTERIOR
Hidratarea este extrem de importanta! Eu am pielea uscata si sunt dependenta de cremele de corp. De aceea, ma dau cu crema de doua ori pe zi: dimineata si seara. Nu sar niciodata peste aceasta rutina, mai ales dupa ce am iesit de la dus, cand pielea devine si mai uscata.

4. EXTRA HIDRATAREA NU STRICA NICIODATA
In plus, pentru extra hidratare prefer sa folosesc uleiurile de dus atunci cand ma spal. Nimic nu hidrateaza pielea mai bine ca un produs de acest gen! Pielea ramane foarte fina dupa utilizare.

5. HIDRATAREA DIN INTERIOR
De ce am pielea atat de uscata? Pentru ca nu beau suficient de multa apa. Totusi, am gasit un leac si pentru aceasta problema. Mi-am luat un pahar cu pai, care are aproximativ 0,50 ml si il tin pe birou in fiecare zi. Incerc sa-l umplu de cat mai multe ori si astfel pot controla mult mai usor cantitatea de apa pe care o beau.

6. SAR COARDA

Da, ati citit bine! Stiati ca se pot arde pana la 1000 de calorii intr-o singura ora de sarit coarda? Eu le prefer pe cele digitale, care iti tin evidenta activitatii, si astfel poti sa vezi exact cate sarituri ai facut, si cate calorii ai ars.

7. Produsul MINUNE


Cat de curand va voi da mai multe informatii si despre acest produs minune, care ma ajuta sa am picioare frumoase si catifelate! Pana atunci, va dau un pont:

Acestea sunt "secretele" mele pentru picioare frumoase. Doar asa pot sa ma bucur de fuste si rochii, care raman preferatele mele chiar si in anotimpul rece, cand pielea nu mai este bronzata, astfel incat sa atenueze eventualele imperfectiuni ale pielii. 

Indiferent de vremea de afara, chiar daca ploua sau ninge, pe mine o sa ma vedeti tot in fusta. Ba chiar se intampla ca in sezonul rece sa port fuste mult mai scurte decat in anotimpul cald, caci am senzatia ca cizmele imi proportioneaza corpul mult mai bine, si imi pun in valoare picioarele. 

Asa se face ca iarna trecuta, la  -10 grade eu pozam in zapadat intr-o rochie cu spatele gol si cizme pana la genunchi, iar in 2012 ma jucam de-a "Frumoasa in padurea adormita" si luam picnicul in nameti si in fusta!

Nimic nu ar trebui sa stea in calea preferintelor noastre vestimentare, cu atat mai putin parul inestetic sau firele crescute in piele. Cele 7 reguli pentru picioare frumoase ma feresc de compromisuri, atunci cand trebuie sa imi aleg outfiturile de zi cu zi, care vor deborda mereu de feminitate.


Nu uitati, cat de curand va voi dezvalui cel de-al saptelea "ingredient" din ritualul meu de frumusete. Totul va fi urmat si de un concurs, asa ca nu ratati viitoarele postari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu