duminică, 6 aprilie 2014

De unde poti cumpara accesorii originale

Ador targurile de moda! Pe langa faptul ca poti gasi in aceeasi loc unele dintre cele mai bune branduri de haine si accesorii, ai ocazia sa te intalnesti cu toti cei care iti sunt dragi si sunt cumva conectati la aceasta industrie.


Ziua de ieri mi-am petrecut-o printre standerele cu haine, asa ca sper ca nu ati ratat postarea cu tinutele pe care le-am gasit la V for Vintage.

Nu mi-au atras atentia doar hainele. La astfel de targuri poti sa gasesti o multime de accesorii originale, chiar unicate, care sa devina piese cheie in outfiturile de zi cu zi.   


 Cu Mirela Fraser - designer Fe[male]



In topul accesoriilor mele preferate de la V for Vintage s-au clasat:

Pantofi Mihaela Glavan - 680 lei


Pantofi si plic Gabriela Atanasiu cu motive traditionale - 400 lei fiecare



Poseta cu motive traditionale Bustabags.com - 400 lei


Nu puteau lipsi piesele vintage!

Caseta scoica Vintage Boutique - 450 lei


Poseta cu margele Vintage Boutique - 110 lei


Caseta True Vintage 350 lei


Hamurile Alexandra Abraham mi-au atras atentia inca de la prima ei colaborare cu Simona Semen. Aceste accesorii sunt deosebite, iar pretul lor este pe masura:

Ham kaki - 1500 lei; ham rose - 1100 lei



In materie de accesorii, am ales sa va prezint creatiile unuia dintre primii designeri romani de bijuterie, Iuliana Asoltanei, care realizeaza accesorii din piele. Un colier ca cel din imagine mi-a cumparat acum mai bine de 3 ani. Ador versatilitate sa, fiind unul dintre colierele mele favorite chiar si dupa atata timp.

Colier - 150 lei


Cercei - 80 lei


Pe voi ce accesorii v-au cucerit?
Puteti sa mergeti la targ si astazi, sa faceti propriile voastre descoperiri. V for Vintage are loc la Sala Dalles in intervalul 11-20:00.

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu