luni, 12 septembrie 2011

Ultima zi in Paris


In ultima zi am avut doar cateva ore la dispozitie asa ca am ales un traseu drept, simplu si foarte aproape de locul de unde luam autobuzul spre aeroport: Place de la Concorde – Champs Elysees – Arc de Triomphe. 



Plimbarea pe Champs Elysees a avut farmecul ei caci in Paris venise deja toamna. Nu am rezistat tentatiei de a face cateva poze cu asa un decor:







Ma obisnuisem sa vad covorul de frunze frumos colorat asa ca socul a fost cu atat mai mare la intoarcere cand am fost anuntati din avion: „In cateva minute vom ateriza pe aeroportul Baneasa. In Bucuresti sunt 28 de grade” – si era deja ora 21:00!

Aceasta vizita in Paris a fost mult prea scurta si totul s-a intamplat intr-un ritm mult prea alert. Cu siguranta voi reveni in incercarea de a savura, pe indelete, fiecare moment.


7 comentarii:

  1. Da chiar e ciudat cand vad aceste poze, zici ca esti in plina luna octombrie! In Bucuresti e groaznic de cald, vreau acolo in Paris! :( Superbe poze :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, este bulversant dar nici nu vreau sa imi imaginez cum este sa pleci iarna intr-un concediu in tarile calde :P Daca acum am resimtit atat de tare diferenta...

    Larisa trench-ul este de la New Look. Am scris despre el in postarea asta http://ozfashionista.blogspot.com/2011/08/cum-fost-la-new-look-romania-vip.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasă ținută! Très chic! :D

    Hugs,
    S.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, stiu de unde e...
    am citit postarea, am mai scris uun comm azi si acolo(despre niste pantofi suuuperbi si ieftini luati de acolo in we impreuna cu niste cizmulite) si am dat fara sa vreau delete si nu am mai scris de suparare :))

    ideea e ca pantofii sunt frumosi si ieftini si nu as mai pleca de acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este sunt ieftini, frumosi si buni :) Dupa ce am mers 11 ore non-stop cu ei pot spune ca sunt foarte buni :P

    RăspundețiȘtergere