sâmbătă, 22 octombrie 2011

21 Octombrie - o zi A!urea & Caron

Ieri seara am participat la doua evenimente: unul pe placul meu si unul mai mult pe placul Isabelei (Pr-ul Diva). Primul pe lista a fost deschiderea Atelierului A!urea intr-o noua locatie care mi-a placut la nebunie (in cadrul Florariei Lipscani)!  Imi pare rau ca nu am avut foarte mult timp la dispozitie sa "explorez" fiecare coltisor caci, noua locatie, este plina de elemente decorative fantastice! Daar, vestea buna este ca pot ajunge foarte usor pe strada Gabroveni nr. 24 si o voi face cat de curand! Mi-ar placea mult sa fac o sedinta foto acolo :)


Paparazzi :) (le multumesc fotografilor prezenti la eveniment pentru urmatoarele 3 fotografii)
 Cu Raluca si Gabriela

 Cu Adina (PR Atelier A!urea)


Mi-a placut mult o palarie fedora, din blanita. Doar v-am spus ca am facut o adevarata pasiune pentru palarii :)

 Si o fusta tot cu insertii de blana.

Iata si cateva decoratiuni care mi-au placut:





Cireasa de pe tort am primit-o la plecare: un papion de la Veronica pe care am reusit sa o cunosc la acest eveniment.
Ps: Veronica, abia astept sa-l port!


Am fugit apoi la restaurantul Arcade, unde se lansa un nou parfum Caron Paris. Spatiul a fost neincapator pentru toti cei care si-au facut aparitia. Este frumos sa organizezi un eveniment la care sa vina foarte multa lume, insa devine un fiasco atunci cand cei prezenti se simt precum niste sardine. Nu vad rostul confirmarilor, la astfel de evenimente, unde oricum nu se tine cont de numarul lor. Partea buna a fost ca ne-am intalnit cu oameni placuti iar dintre ei nu face exceptie Onu :)


Cui sa nu ii placa aceste sticlute de parfum? Au fost concepute special pentru a le purta in geanta si cu toate ca brandul de parfumuri Caron este unul de lux... eu tot parfumul Ditei von Teese mi-l doresc!


2 comentarii: