luni, 10 octombrie 2011

Office outfit

Nu mi-a placut niciodata sa adopt un singur stil vestimentar asa ca imi ador jobul (inca un motiv sa-l ador) pentru ca nu imi impune un dress code. Nu am sa uit prea curand ultima mea discutie cu o doamna de la banca. Ofta uitandu-se la cum ma imbracasem/ machiasem pe motivul ca "asa obisnuiam sa fiu si eu pana sa ma angajez aici"... Eu nu vreau sa ajung niciodata in situatia asta si job-ul sa imi rapeasca libertatea de a ma imbraca exact asa cum imi place. Iar cu ceva timp in urma mi-am dorit sa adopt o tinuta office. Ocazia: intalnirea cu doua bloggerite de beauty (Cristina si Mona) si cu makeup artistul Georgiana Ionita. Ce a iesit in urma intalnirii noastre puteti vedea in articolul Cea mai buna vopsea pe care o poti incerca acasa.


 Echipa: Georgiana, Cristina (Diva Hair) si bloggeritele Cristina + Mona

5 comentarii:

  1. super...imi plac intalnirile cu fetele...super !

    RăspundețiȘtergere
  2. o cunosc bine pe Mona si pe Cristina. imi plac astfel de evenimente . you look gorgeous . mereu frumoasa! mersi mult pentru comentariul. xxxx

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Stella! Si mie imi face mare placere sa le cunosc pe fetele din blogosfera. Este atat de placut apoi cand ne intalnim toate la cate un eveniment, asa cum s-a intamplat si aseara :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Alina. Uite cu tine nu am reusit sa ma vad si in offline... Dar poate reusim mai ales ca pregatesc un nou eveniment semnat Comunitatea Fashionistelor :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere