marți, 13 decembrie 2011

Magazinul meu preferat, online, este....

Oficial, in topul preferintelor mele, in materie de shopping online, se situeaza Strawberrynet.com. A fost nevoie de o singura comanda ca sa ma convinga de faptul ca merita un loc fruntas. Iata cateva detalii "minunate" despre ceea ce presupune sa comanzi produse cosmetice de pe Strawberrynet:

- Atunci cand dai comanda esti anuntat ca va ajunge in cel mult 14 zile. In cazul meu comanda a ajuns dupa 10 zile!
- Coletul a fost impecabil. Cred ca nici daca mi-l facea cadou o vecina de palier nu ajungea la fel de bine, in conditii la fel de bune si totusi a venit din Hong Kong! Ba mai mult era legat cu o funda mov, de cadouri.
- Nu conteaza cati bani ai dat pe produs daca, in final, prezentarea te face sa simti ca ai primit cadou produsul respectiv. Eu mi-am comandat un fond de ten si a venit, impachetat in hartie de cadouri, rosie, cu braduti pe ea. Iar folia era lipita perfect. Aproape ca nu imi venea sa o rup!
-Fidelitatea se mentine, in online, cu cadouri atractive.  In cazul meu a fost un gloss CK.

Si, atunci, ma intreb: De ce sa comand online din Romania? Sa astept chiar si o saptamana sa imi vina un produs; Sa primesc drept cadou (daca primesc) mostre de sampon pe care le gasesc in orice revista care nu costa mai mult de 10 lei...; Sa platesc transportul chiar daca am comandat din propria-mi tara in timp ce cumparaturile online, din Hong Kong sau Marea Britanie ajung, in Romania, gratuit indiferent daca am facut o comanda de 20 sau de 200 de lei; Sa ma enerveze curierul pentru ca nu are niciodata sa-mi dea rest... si lista poate continua.

Cu alte cuvinte, cei care isi deschid magazine online, in Romania, mai au multe de invatat. Din pacate, din .ro imi comand extrem, dar extrem de rar, insa din strainatate am ajuns sa comand aproape saptamanal cate ceva. Sunt convinsa ca nu sunt singura in aceasta situatie. Revenind la Strawberrynet, cu siguranta, toate produsele mele de make-up, de acum inainte, vor fi comandate de pe acest site.

Iata noile mele achizitii in materie de produse de make-up:


5 comentarii:

  1. traiasca site-urile cu livrare gratis gen asos.com. respect

    RăspundețiȘtergere
  2. nici mie nu prea imi place sa comand din Ro. uneori primesc mai repede colete de pe asos sau ebay decat daca iau de la noi ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am un magazin online si daca nu ne-am importa singuri cateva marci nu am reusi sa asiguram transportul gratuit nici macar in conditiile in care il asiguram. In Romania costurile cu transportul sunt foarte mari si asta nu garanteaza neaparat calitatea serviciilor din partea firmelor de curierat.
    Nu orice site din afara asigura transport gratuit indiferent de suma comanata, doar cele foarte mari. Si nici ei nu sunt lipsiti de probleme. Am comandatsi de pe topshop si de pe asos. Am optat pentru transport gratuit care se face prin Posta-nici macar ei nu isi permit prin curierat si nu am primit comanda. Ba mai mult la topshop a durat 2 luni si jumatate sa primesc banii inapoi. In cazul Asos toata treaba a durat doar o luna. In niciunul dintre cazuri nu am reusit sa imi mai comand produsele respective pentru ca au disparut de pe stoc. Degeaba i-am rugat sa imi retrimita pachetul, mi-au spus ca nu se poate, eu trebuie sa comand produsele. M-am plicitisit de comparatia cu cat de bine sunt facute lucrurile afara.
    Am mai comandat de la ei? Da, dar intotdeauna aleg sa platesc transportul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact.Nu inteleg cum pe transport dai intre 8-15 lei pe site'urile din ro ,iar in afara 0 lei .Pur si simplu am ramas :O.Assos este preferatul meu in materie de haine :X si mai nou si mango :X .O sa incerc si eu Strawberrynet .Poate o sa mai vi cu recenzii de genul despre site'uri ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Roxana eu cred ca am comandat de cel putin 20 de ori de pe Asos, de fiecare data am optat pentru transportul gratuit, si nu am avut probleme. Comanda vine, tot timpul, fix dupa o saptamana. Nu cred ca este o chestiune de noroc...

    Andreea, ma bucur ca ti-a placut postarea. In privinta shoppingului online, pana acum, am experimentat 3 site-uri: Strawberry, Asos si BooHoo. Nu am avut probleme niciodata si sper sa ramana asa.

    RăspundețiȘtergere