luni, 17 iunie 2013

Rochia bandaj – piesa must-have pentru orice femeie

Cred ca nu exista vedeta care sa nu se fi indragostit de rochiile bandaj. Si au toate motivele sa o faca. Ar trebui sa fie nelipsita din garderoba femeilor, caci nu mai exista nicio alta rochie care sa imbrace formele feminine in acelasi mod. Aceasta este singura care reuseste sa se muleze perfect pe corp, sa subtieze si sa dea o doza extraordinara de senzualitate.

Concepul de rochie bandaj ii apartine designerului Hervé Peugnet, care sta in spatele brandului Hervé Leger. Ideea a prins contur in anul 1989, insa abia din 2006 a inceput sa devina o adevarata obsesie pentru vedetele de la Hollywood. Cine nu si-o aminteste pe Victoria Beckham in rochia ei mov cu argintiu? Amanda Bynes si Jennifer Love Hewitt sunt doua dintre vedetele care au colectii impresionane de rochii bandaj.


Din 2007 Hervé lucreaza pentru casa de moda Max Azria, dar in prezent semneaza si propriile colectii sub brandul Herve L.Leroux.

Modele originale costa peste 5.000 lei si pot fi cumparate de pe Nordstrom, insa in magazinele de mass-market exista rochii bandaj la preturi intre 150-800 lei. La NISSA am vazut prima data o rochie bandaj, dar exista si magazine online care vand doar astfel de modele.


Eu mi-am cumparat o  rochie bandaj de pe Asos si a fost una dintre cele mai bune achizitii. Daca iti cunosti masurile, nu ai de ce sa te temi de shoppingul online.
 
Fotografii realizate de: Desidart 











Am purtat aceasta tinuta la evenimentul Coca Cola:


5 comentarii:

  1. E superba rochita, mereu admir astfel de rochii insa nu am avut curajul pana acum sa imi iau una, nici macar sa probez, nu cred ca m-ar avantaja dar poate o sa incerc.

    Tie iti sta foarte bine, imi place foarte mult si rosul te avantajeaza enorm!

    Pupicei
    Julie

    The Lovely Darlings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Julie ai un corp armonios. Sigur ti-ar veni bine :) Te incurajez sa incerci una! Te pup!

      Ștergere
  2. Arati senzational in aceasta rochie! Superb, iar rosul te prinde foarte bine! Imi place :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Adina! De cand m-am facut blonda, mi-am dorit o rochie rosie, care sa fie perfecta. Si am gasit-o pe aceasta :)

      Ștergere
  3. MUST pentru orice femeie careia silueta i-o permite!
    ;-)
    Pe tine vine perfect!

    RăspundețiȘtergere