miercuri, 28 august 2013

Cum sa porti ia intr-o tinuta chic

Se poarta IA! Si asta o spun designeri importanti din industria modei, cum ar fi YSL si Tom Ford.

Saint Laurent a fost primul care a simtit potentialul portului nostru popular, inca din 1981, cand a lansat colectia de toamna-iarna (nici nu ma nascusem!!!). Totusi, abia Tom Ford a reusit sa ne faca sa ne redescoperim valoarea acestei piese vestimentare, cand si-a lansat colectia de primavara-vara din 2012. El a reuist sa-i dea iei o noua imagine, mult mai moderna, actuala, incluzand-o in piese extrem de feminine, chiar sexy.


Da, a fost nevoie de acesti designeri, ca sa incepem sa ne purtam propriul port popular, dar asa s-a intamplat mereu, in orice domeniu. Am stiut sa ne incredem in valorile noastre, abia dupa ce ne-au fost subliniate cu rosu de straini. Pentru noi cantareste mai mult parerea strainilor, decat propriile noastre simtiri.

Insa, din toata aceasta poveste, important este ca a inceput sa se poarte din nou ia. Asa ca va incurajez sa faceti astfel de achizitii vestimentare. Iar daca inca mai aveati intrebari legate de modul in care o puteti introduce in vestimentatia de zi cu zi, am sa incerc sa va raspund la ele prin doua postari. Astazi o sa va arat cum am inclus ia intr-o tinuta smart-chic, iar intr-o postare viitoare o sa va arat o tinuta eleganta cu influente retro.


De unde sa cumparati o ie?

Datorita popularitatii acestei piese vestimentare, au aparut numeroase magazine online care o comercializeaza, dar la preturi foarte mari. De aceea, eu va recomand sa plecati pregatiti sa faceti o astfel de achizitie atunci cand calatoriti prin tara. Veti gasi modele foarte frumoase, care foarte rar depasesc 100 de lei. Eu mi-am achizitionat-o cu 60 de lei din apropiere de Lacul Rosu.

Iata cum am asortat o ie la o fusta Marni for H&M:

Foto: Desidart






4 comentarii:

  1. Si eu sunt in cautarea unei ii perfecte!

    Frumoasa si proaspata intreaga tinuta, imi place atat de mult felul in care porti coronitele florale! XX

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am reusit sa gasesc una exact asa cum imi doream eu, dar momentan ma pot multumi si cu aceasta. Te pup Dora!

      Ștergere
  2. Foarte draguta iia,imi place mult tinuta ta ...iti sta super :)

    RăspundețiȘtergere