vineri, 23 august 2013

Importanta curelelor in vestimentatia feminina

Astazi vreau sa vorbim despre curele. Mi-au placut dintotdeauna, dar de mai bine de un an au devenit o adevarata obsesie pentru mine, asa ca stocul personal s-a marit in fiecare luna.

De unde imi cumpar curelele

Modelele simple obisnuiesc sa le cumpar din magazinele de mass-market din mall-urile bucurestene, iar modelele statement, deosebite, le achizitionez din magazinele online, mai exact de pe Asos. Aceasta este principala mea sursa de accesorii speciale.

 Curea roz Depot 69 (ador acest sistem de prindere deoarece mascheaza ambele capete ale curelei), curea burgundy Zara

De ce sunt importante curelele in vestimentatia unei femei?

1. Curelele te ajuta sa-ti armonizezi silueta

Fiind mignona, am nevoie de tot felul de trucuri pentru a-mi armoniza tinutele. De aceea, evit sa port croiuri prea drepte sau supradimensionate. Pentru a reda ideea de forma de clepsidra, ma folosesc adesea de curele. Cu ajutorul lor pot sa transform un top in linii drepte intr-unul cu peplum, sau sa-mi marchez cea mai subtire zona a taliei, atunci cand port o fusta in clos. 


Curelele late le port la rochii si fuste creion, dar si atunci incerc sa pastrez ideea de talie subtire alegand modelele care ofera acest efect vizual. De aceea, optez pentru cele tip brau, cu prindere la spate si accesorii pretioase in partea din fata.

Curele Asos

Curelele sunt accesorii must-have si in sezonul rece, cand sunt nevoita sa port piese groase. Pentru a evita look-ul de “urs panda”, aleg sa-mi prind vestele din blana sau puloverele cu o curea subtire in talie. Asa reusesc sa pastrez ideea de forme armonioase, chiar daca sunt acoperita de un strat gros de material. 



2. Curelele ca accesorii statement in tinutele chic

De foarte multe ori port curele doar pentru a da mai multa personalitate tinutelor. Acestea sunt curelele statement sau cele tip bijuterie, accesorizate cu pietre, tinte, din materiale metalizate sau decorate cu elemente metalice.
 Curea alba H&M, curea cu feline Asos


Cum sa iti asortezi curelele la tinute

O sa incep cu ceea ce nu obisnuiesc sa fac: sa imi asortez cureaua la culoarea piesei peste care o port. Asta se intampla foarte rar.  Cureaua trebuie sa iasa in evidenta, sa dea un plus de valoare outfitului, sa il completeze. O asortez astfel doar atunci cand vreau sa iasa alt accesoriu in evidenta, cum ar fi un colier statement.

De aceea, obisnuiesc sa-mi asortez curelele la bijuterii, la pantofi, la poseta sau chiar la ruj.

Sfatul meu este: “Investiti in curelele cu un design cat mai special!”. Puteti sa aveti cea mai simpla rochie. Daca o purtati cu o curea deosebita, veti obtine un look spectaculos!

Iata si alte modele favorite:
(Din pacate, exact pe cea pe care o port cel mai des nu am reusit sa o gasesc prin casa. Este vorba despre modelul din aceasta postare: http://ozfashionista.blogspot.ro/2013/06/in-2013-se-poarta-dungile.html)
 Curea Asos
Cea mai noua achizitie - curea cu peplum, din blana naturala, Asos
 Curea cu tinte Terranova, curea cu animal print Dika


 Curea cu tinte Dasha.ro, Curea metalizata cu tinte Asos

5 comentarii:

  1. am avut si eu o curea ca si cea roz din prima poza,, si s-a rupt de prima data cand am vrut sa o inchid:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau sa aud asta :( Eu o am de ceva timp si s-a pastrat foarte bine. Tot de la Depot o aveai?

      Ștergere
  2. ce de curele dragute!!! si mie imi plac curelele :)
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este imposibil sa nu le adori :D Acum chiar le-am promovat pe cele mai frumoase :)

      Ștergere
  3. Cu siguranta fac minuni uneori...
    ;-)

    RăspundețiȘtergere