duminică, 27 octombrie 2013

Accesorii versatile pentru sezonul rece

Meli Melo a lansat o noua colectie de accesorii denumita Gaucho Girl. Cum sunt dependenta de bijuterii, m-am grabit sa-mi comand piesele favorite. Am optat pentru o esarfa (uitandu-ma in dulap, mi-am dat seama ca pot vorbi despre o noua dependenta, pentru ca am cu zecile!). M-a cucerit printul ei grafic si ciucurii de pe margine, si asta pentru ca poate completa perfect un outfit boho-chic, stilul meu preferat atunci cand vine vorba de vestimentatia casual.


In ceea ce priveste bijuteriile, am ales unele argintii, versatile, care pot fi purtate atat la tinute casual, cat si unele elegante. Colierul statement, usor neslefuit, il voi purta cu cerceii dintr-un material argintiu innegrit,cu pietre stil marcasite, la outfituri rock-chic, dar si la rochii lungi, uni, elegante.



Cat despre restul colectiei, Oana Lazar, Marketing Manager al Meli Melo Paris a declarat: „Bijuteriile si accesoriile noii linii propun clientelor noastre contraste subtile, in tonuri de culori reci si elegante, cusaturi mari si detalii din dantela, precum si insertii din piele, metal sau franjuri. Fiecare element al colectiei Gaucho Girl emana un aer rustic, dar in acelasi timp plin de feminitate si sarm”.

Noua colectie Meli Melo Paris este disponibila in cele 41 de magazine din retea, atat in Romania, cat si in Bulgaria sau Republica Moldova.

Va invit sa descoperiti si voi colectia Meli Melo Gaucho Girl!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu