miercuri, 16 octombrie 2013

Cum sa iti pastrezi buclele intacte pentru cat mai mult timp

Va mai amintiti de postarea “Cum sa obtii bucle perfecte in doar 7 pasi”?  Pentru ca cele mai multe complimente pe care le primesc, sunt cu privire la parul meu, m-am hotarat sa mai fac o postare in care sa va dezvalui noi trucuri de ingrijire a podoabei capilare.

V-am aratat cum sa obtineti bucle perfecte, astazi o sa va spun ce trebuie sa faceti ca sa le pastrati pentru cat mai multe zile. In ultima perioada, aceasta a fost intrebarea care mi s-a pus cel mai des: “Cum faci ca parul tau sa arate mereu atat de bine?”. Sper ca postarea de astazi sa va raspunda la intrebare si sa va faca sa va dati seama ca nu este vorba despre nicio scamatorie, ca nu dorm in niciun coafor, ca nu ma spal pe cap in fiecare zi s.a.m.d.

Cum sa iti pastrezi buclele intacte pentru cat mai mult timp:


1.    Primii pasi ii puteti cititi in postarea “Cum sa obtii bucle perfecte in doar 7 pasi”.
2.    Niciodata nu dorm cu parul desfacut (doar atunci cand stiu ca a doua zi ma spal pe cap).  Daca as face asta, onduleurile s-ar strica. Obisnuiesc sa-mi prind parul intr-o coada in crestetul capului. Denivelarile rezultate in urma prinderii cu un elastic, le indrept a doua zi cu placa.


3.    Port cararea pe partea dreapta si imi place ca prima suvita din aceasta zona sa fie cea mai ondulata (sa para un breton mai lung). Din pacate, bucla din aceasta parte mi se strica cel mai repede. Dupa ce isi pierde din elasticitate si incepe sa se lase, este suficient sa imi impart “bretonul” in doua suvite, sa le rasucesc in exterior si sa le fixez cu agrafe. Rezultatul aminteste de stilul pin-up. Dupa cel putin o jumatate de ora imi scot agrafele si pulverizez putin fixativ (cu o fixare mica) si bucla este perfecta!



4.    Ma spal pe cap o data la trei zile. In a treia zi parul devine mai gras la radacina, iar varfurile isi pierd stralucirea. In cea de-a treia zi (ma spal seara pe cap) ma slaveaza doua produse: dry shampoo-ul (label.m) pe care il aplic la radacina si un spray de luciu dat pe varfuri (Oyster Cosmetics). In scurt timp, buclele mele arata perfect, iar luciul discret le da un aspect foarte frumos si sanatos.


Acesta este ritualul meu de frumusete. Imi doresc sa mai incerc un truc si sa vad daca functioneaza (desi nu este tocmai chic): sa dorm cu o esarfa din matase pe cap. Se spune ca te poate ajuta sa-ti pastrezi parul buclat. Ramane de vazut. Promit sa revin cu un update, de indata ce voi testa trucul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu