duminică, 24 noiembrie 2013

Cum a fost la Gala Avanpremiere 13

Cea de-a 13-a editie a Galei Avanpremiere s-a desfasurat intr-o locatie noua: Club One. Spatiul mult mai aerisit (de care am dus lipsa la editiile organizate in Bell'Agio Casa) a permis participarea la acest eveniment a unui numarul mult mai mare de persoane. Totodata a fost usurata vizualizarea prezentarilor per ansamblu, dar nu am putut sa nu regret inca o data faptul ca acest eveniment nu se mai desfasoara la MNAC, un spatiu care dadea o alta greutate show-urilor, care le permitea celor prezenti (mai ales celor din front row), sa observe detaliile creatiilor perindate prin fata ochilor lor, si astfel sa-si faca o parere mult mai buna despre talentul designerilor, sa le aprecieze altfel munca.

La aceasta editie, cea mai buna colectie a fost semnata de un debutant: Alina Morar, din Cluj. Parerea mea a fost impartasita de un numar considerabil de persoane prezente la eveniment si a fost suficient sa intru un minut pe Instagram pentru a ma convinge de asta. Exact in clipa in care postam eu impresiile despre colectie, alte 8 persoane faceau acelasi lucru. 8 postari consecutive cu laude pentru Alina Morar, de la bloggeri si persoane publice care vazusera aceasta colectie. Si asta doar in cateva minute!

Colectia cu influente sport si un design futurist ne-a cucerit prin minimalismul ei, prin asocierile de materiale mate si lucioase, dar si prin accesorizarea moderna si indrazneata. Sepcile transparente si borsetele supradimensionate pot fi considerate piese must-have pentru sezonul cald 2014. Nu in ultimul rand, designerul a stiut exact ce stare sa ne transmita prin alegerea melodiei pe care si-au facut aparitia modelele, un hip-hop care te facea sa te descatusezi si sa dai ritmic din cap. Am admirat indrazneala Alinei Morar, care a reusit astfel sa faca un nou debut in cadrul unui eveniment de moda.

 
Natalia Vasiliev a acaparat din nou atentia noastra cu piesele sofisticate, destinate ocaziilor speciale. Din pacate, de aceasta data, la acest capitol, nu a avut cu cine sa mai concureze, simtindu-se lipsa unui alt designer apreciat pentru maiestria cu care realizeaza tinute de seara: Iris Serban. 

Am apreciat erotismul dat de trasparentele tinutelor, care erau imbinate cu cele mai elegante, sofisticate materiale, astfel ca rezultatul final nu avea cum sa fie catalogat drept vulgar, fiind de un rafinament aparte. Mi-au placut in mod special tinutele cu decupaje in zona taliei, care aveau rolul de a modela siluetele, exagerand ideea de corp perfect, tip clepsidra. 


O schimbare surprinzatoare a venit din partea designerului Simona Semen, care pare sa fi iesit dintr-un con de umbra cu ajutorul unei colectii pline de feminitate. Am apreciat asocierea dintre creatiile ei si accesoriile  de tip harnasament, realizate de designerul Alexandra Abraham. Sunt convinsa ca tinutele ar fi fost fermecatoare si fara aceste hamuri sau curele, dar prezenta lor le-a facut mult mai interesante.


M-am bucurat sa vad creatiile Florinei Ivascu, finalista concursului Vogue Italia Musses Talents Young Vision, care transmit atata delicatete si finete, incat nu ai cum sa nu le indragesti.


Mi-a placut mult si look-ul de mai jos, semnat de Ioana Ciolacu, castigatoarea premiului "Designer for Tomorrow" 2013, un important concurs ce se desfasoara in Berlin si este patronat de Stella McCartney. Din pacate, colectia ei a fost atat de mica (doar 8 tinute), incat nici nu am apucat sa ne dezmeticim bine, ca s-a si terminat. Ea mi-a intarit ideea, conforma careia orice este frumos se termina repede.


In ceea ce priveste tinuta purtat de mine, am mers pe un look cu influente vintage, all silver.



Am avut ocazia sa le cunosc si pe unele dintre cele mai dragute bloggerite din Cluj, care fac parte din proiectul M Calendar. Este vorba despre Sandra Bendre, Ioana Chisiu si Alina Ceusan. Abia astept sa le revad la evenimentul de lansare al calendarului, care va avea loc la jumatatea lunii decembrie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu