marți, 12 noiembrie 2013

Making of M Calendar Fashion Icons Tribute - Cum a fost la Sibiu



Este prima data cand iau parte la un proiect desfasurat in afara Bucurestiului, dar a fost extraordinar! Am spus "DA" acestei propuneri din prima si nu am regretat nicio secunda. Singurul regret a fost acela ca nu am reusit sa intru in pielea Ditei Von Teese. Probabil ca va intrebati cum de s-a intamplat asa ceva, stiind ca este idealul meu de frumusete. Adevarul este ca asa s-a intamplat, a fost "adjudecata" de o alta bloggerita, iar eu m-am consolat cu gandul ca oricum nu mai sunt bruneta, astfel incat sa seman cu ea. In plus, aveam o adoua optiune, "the next best thing": Grace Kelly! Era atat de delicata, feminina si frumoasa... cum sa nu-mi faca placere sa intru in pielea ei?







De coafura mea s-a ocupat Soso Excentric, iar de make-up Alexa Trif


Cadrele mele au fost realizate in Primaria din Sibiu, un edificiu extraordinar! Sunt convinsa ca in fiecare fotografie de making-of se poate observa asta. Mi-ar placea sa avem si in Bucuresti astfel de primarii.

In ceea ce priveste tinutele, am ales doua rochii de seara Pronovias si o rochie de mireasa semnata de Natalia Vasiliev. Imi doream de foarte mult timp sa port o creatie de-a designerului roman, dar nu m-as fi gandit niciodata ca aceasta va fi o rochie de mireasa. A fost prima data cand am purtat o astfel de piesa vestimentara, iar momentul probei... a fost o experienta inedita. Cred ca am fost cea mai rapida "mireasa", caci am ales modelul preferat in doar 30 de minute! Pe contul meu de Instagram puteti vedea fotografiile realizate in ziua in care mi-am ales rochia de mireasa de la Natalia Vasiliev.






Mi-am dorit foarte mult sa am un inel de logodna, care sa semene cu cel pe care l-a avut Grace Kelly. Am gasit un model apropiat la Borealy. Tot aici am gasit si o pereche de cercei cu perle, delicati, exact asa cum era si ea.




Superbele bijuterii, care mi-au completat rochia de un roz prafuit, au fost realizate de Josephine.


Un moment de relaxare



Cu ocazia acestui proiect am cunoscut doua bloggerite super faine! Este vorba despre Madalina si Carmen.


 

Calendarul va fi lansat la jumatatea lunii decembrie, deci o sa va mai tot dau informatii despre acest frumos proiect, iar petrecerea va fi organizata chiar in Bucuresti! Abia astept sa vad rezultatul si, nu in ultimul rand, abia astept sa le cunosc pe toate bloggerite implicate! Acesta este de departe unul dintre cele mai frumoase proiecte la care am luat parte in 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu