marți, 10 decembrie 2013

Cum sa porti aceeasi fusta in doua tinute diferite

Ador piesele versatile, care pot fi incluse in cat mai multe tinute. Cea mai noua achizitie, o fusta neagra, plisata, de la Motivi, a devenit rapid preferata mea. Pana acum am inclus-o in doua tinute total diferite: prima este chic, usor eleganta, si o pot lua atat la birou cat si la un eveniment, iar cea de-a doua este cu influente sport, fiind perfecta pentru timpul liber sau un casual firiday. Partea buna este ca ambele sunt foarte calduroase si nu a trebuit sa sacrific aspectul chic pentru asta!

Sper sa va inspire alegerile mele:








Atat puloverele cat si fusta sunt din colectia Motivi de toamna-iarna 2013, din care mai fac parte o multime de alte piese interesante. Printre preferatele mele se mai numara fularele supradimensionate si paltoanele care ar merge de minune la tinutele mele office si nu numai.

Obisnuiam sa fiu atrasa doar de tinutele elegante, dar in ultima perioada am inceput sa fiu tot mai dornica sa-mi cumpar si piese vestimentare pentru weekendurile relaxante, iar in look-book-ul Motivi chiar am gasit cateva outfituri care m-au inspirat.

Acestea sunt unele dintre preferatele mele: 

Motivi poate fi si sursa voastra de inspiratie. Este extrem de usor sa fiti la curent cu tendintele pe care ei le propun, urmarind Motivi pe platforma preferata: FACEBOOK; TWITTER @motivifashion; INSTAGRAM @motivifashion; PINTEREST; YOUTUBE sau FOURSQUARE.

7 comentarii:

  1. Imi plac amandoua tinutele si chiar sunt o inspiratie pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute ambele tinute! Intr-adevar ai ilustrat foarte bine versatilitatea unei piese!

    RăspundețiȘtergere
  3. I LOVE THE RED BEANIE! :) Tinuta a doua iti vine... foarte bine!

    www.georgeenache.com

    RăspundețiȘtergere
  4. love your grey sweater!nice pics!



    www.letiziabarcelona.com

    RăspundețiȘtergere