joi, 19 decembrie 2013

Styling for Wolford

Vedetele poarta destul de rar dresuri, dar atunci cand o fac, aleg cele mai interesante modele. Ce brand prefera majoritatea? In top se afla Wolford, care nu ar trebui sa va fie strain daca ati urmarit Gossip Girl, caci toate dresurile de acolo poarta semnatura brandului austriac.

  
Saptamana aceasta am fost invitata de Adina sa compun o tinuta cu produsele din boutique-ul Wolford din Baneasa Shopping City. Nu am stat prea mult pe ganduri si am acceptat. Pe langa dresuri si lenjerie intima, Wolford mai produce si lenjerie modelatoare, dar si piese ready to wear, basic.   
 


Pentru tinuta mea am ales un body nude, dantelat la baza gatului, decorat cu o serie de strasuri, foarte delicat si feminin. Pentru ca mi-am dorit sa compun o tinuta pe care as purta-o si la un eveniment, am ales sa asortez body-ul cu o pencil skirt si cu un dres absolut minunat! Cine mai are nevoie de cizme peste genunchi, cand poti sa-ti iei un dres cu un design fetish, cu panglici aplicate. 





Tinuta stilizata de mine va fi expusa in luna decembrie in vitrina magazinului Wolford din Afi Palace Cotroceni, asa ca daca aveti drum prin mall, nu uitati sa vizitati si acest minunat magazin, plin de produse HOT, HOT, HOT!

In acest proiect au mai fost implicate alte 4 bloggerite: Ana, Ioana, Denisa si Cristina.
Astept sa-mi spuneti care este tinuta voastra preferata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu