miercuri, 25 iunie 2014

Cum a fost la Feeric Fashion Days

Imi pare rau ca trebuie sa incep postariile despre Feeric Fashion Days cu ziua a patra... dar cand ai un job full-time, nu prea iti permiti sa iti iei o saptamana de concediu si sa te refugiezi la Sibiu. Desi am prins doar doua zile din cel mai important festival de moda din Romania, m-am bucurat la maximum de fiecare moment. 

Creativitatea organizatorilor nu cunoaste margini! Mi se pare fantastic sa urmaresti show-uri de moda in aeroport, in padure, intr-un depou CFR... dar si mai mult m-a incantat faptul ca am trait aceasta experienta alaturi de alte bloggerite cu care socializasem doar in mediul online, dar nu reusisem sa le cunosc personal, majoritatea fiind din alte orase.

Am avut placerea sa descopar ca relatia dintre bloggerii din Cluj, Oradea sau Timisoara este extraodinara, asa ca pot spune cu toata sinceritatea ca zilele de la Feeric Fashion Days le-am petrecut alaturi de un grup de prietene. Ce poate fi mai placut de atat?

Iata si o scurta prezentare a acestei zile:
 

In ceea ce priveste tinutele... pentru prima zi de Feeric am ales o rochie chic. Aveam timp doar de un show si apoi trebuia sa mergem la Gala, asa ca am optat pentru o tinuta care sa fie potrivita pentru ambele evenimente, caci nu as fi putut sa ma mai schimb.

Am purtat:
Pantofi Zara
Plic New Yorker




In aceeasi seara ne-am intalnit si cu Horia Stan, care ne-a facut cateva fotografii de street style pentru Lookool.

Imaginile au fost expuse apoi in Hala Balanta la ultimul after-party din cadrul Feericului. A fost o surpriza atat de placuta sa ne regsim fotografiile acolo! 


Prima prezentare la care am luat parte a fost cea a Anei Maria Cornea. Am avut ocazia sa o cunosc si personal in zilele petrecute la Sibiu si am descoperit o fata calda si sociabila. Sibiul este o adevarata gura de aer dupa ce traiesti zi de zi intr-un Bucuresti in care fatarnicia este la ea acasa.

Colectia “La femme d’antant” reprezinta o intoarcere in timp la frumusetea simbolica a anilor’30, iar piesa centrala a colectiei a fost rochia, lunga, midi sau scurta, din materiale bogate precum voalul, matasea, dantela, tulul si taftaua, cu insertii de paiete si broderii. Rosul a fost culoarea suprema a colectiei, completata de tonuri vibrante de mov, verde, turcoaz, fuchsia, albastru-cerneala, dar si de nuante neutre precum crem si somon.

Tinuta mea preferata a fost:


Vezi aici colectia intreaga semnata de Ana Maria Cornea.


Vremea urata a stricat planurile organizatorilor, astfel ca prima Gala a Feericului nu s-a mai tinut in Piata Mica, ci in Hala Balanta, unde au fost prezentate alte 7 colectii: Mihaela Cirlugea, Bianca Bratosin, Diana Voevutki, Filomena Chifor & Madalina Lazu, Adriana Delia Barar, Alina Maria Margulescu, Evgheni Hudorojcov.

Mi-a placut mult colectiile designerilor Evgheni Hudorojcov, Diana Voevutki si Adriana Delia Barar. La Evgheni am admirat superbele broderii si aplicatiile stralucitoare, apoi m-am regasit in stilul elegant si feminin al rochiilor semnate de Diana Voevutki, iar in final m-am lasat cucerita de indrazneala tinutelor concepute de Adriana Delia Barar, pe care o stiam de pe facebook de ceva timp si abia asteptam sa o cunosc si in real life. Ideea cu jumatatile de cranii pe care modelele le-au purtat pe fata, mi s-a parut absolut geniala! Le vazusem de pe facebook si abia asteptam sa imi fac o poza cu o masca. Adriana a fost super draguta si mi-a facut una cadou :) Sper ca nu ati ratat fotografia de pe instagram, in care arat precum Robocop :))

Iata cateva dintre tinutele mele preferate din cele 3 colectii:
Fotografii realizate de Sergiu Bacioiu Photography

Evgheni Hudorojcov


Diana Voevutki
Pe contul meu de Instagram gasiti si un filmulet cu aceasta prezentare.

Adriana Delia Barar
Pe contul meu de Instagram gasiti si un filmulet cu aceasta prezentare.

Desi initial ne-a parut rau ca a inceput ploaia in acea zi, cateva ore mai tarziu ne-am dat seama ca a fost tot raul spre bine. Concertul Directia 5, care ar fi trebuit sa se tina in piata, s-a mutat in Hala, si a devenit un fel de concert privat pentru 50-100 de persoane! Nu sunt o fana infocata a formatiei, dar concertul chiar a fost genial! Cristi Enache canta perfect live!

Manuela, Sandra, Alina, Mitichi (organizatorul Feericului si cel cu care am lucrat la proiectul M Calendar), Ioana si Gabi = cei care mi-au facut mai frumoase zilele petrecute la Sibiu 

Fotografie realizata de Cornel Petrus

Ca sa va dati seama de atmosfera, v-am pregatit si cateva imagini: 
Pe contul meu de Instagram gasiti si un filmulet, daca vreti sa-l auziti pe Cristi cum canta.



Cat de curand, voi reveni cu detalii din cea de-a doua zi petrecuta in Sibiu (ultima din cadrul Feericului). Pana atunci, va astept pe Instagram cu mai multe imagini si filmulete.

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu