miercuri, 4 iunie 2014

Heaven on Earth

Lucrurile frumoase se intampla atunci cand te astepti mai putin. Mi s-a confirmat inca o data treaba asta atunci cand am decis sa plec pe ultima 100 m in concediul pe care familia mea il planuise inca de la inceputul anului. Mai exact, cu doar o saptamana inainte de a pleca, mi-am dat seama ca dorul meu de mare nu mai poate fi stapanit. Din fericire, mai era un singur loc liber, asa ca am zis ca este un semn si trebuie sa merg neaparat in Lefkada/Nydri. 

Inainte de toate, trebuie sa mentionez faptul ca ADOR GRECIA! A fost o vreme, cand in fiecare vara alegeam Grecia in locul litoralului romanesc si asta nu doar pentru ca excursia era mai ieftina, ci si muuuult mai frumoasa. Apoi am facut o pauza de vreo doi ani, iar aceast nou concediu... mi-a mers direct la suflet. 

In cele sase zile petrecute in Lefkada, am incercat sa ma relaxez cat mai mult. Ba chiar mi-am propus sa nu ies din slapii confortabili (singura exceptie a fost perechea de sandale din aceasta postare), caci in 99% din restul timpului sunt pe tocuri. Planul initial era sa ma deconectez cu totul de la viata de zi cu zi pe care o am in tara, insa nu m-am putut abtine sa nu fac si o serie de fotografii cu unele dintre piesele mele vestimentare preferate: ia Dasha si noua mea pereche de blugi cu talie inalta (90's look). 

Foto: Roxana Arghirescu

 

Am purtat:
Ie Dasha.ro
Blugi Zara
Palarie H&M
Ochelari SIX








Intr-o postare viitoare o sa revin cu mult mai multe poze frumoase din vacanta, cu peisaje superbe si poate, cine stie, o sa va conving si pe voi sa alegeti Lefkada ca destinatie pentru concediul din aceasta vara.

Kisses!
Oz

6 comentarii:

  1. Superbe poze! Imi place tinuta ta foarte mult,atat de feminina, naturala si stilata, iar faptul ca ai purtat ia cu influente traditionale demonstreaza ca esti o romanca increzatoare si mandra de originile ei. Se pare ca ai avut o vacanta minunata! Astept sa vad si restul pozelor. Apropo iti recomand data viitoare cand mergi in Grecia sa alegi Santorini, eu a treia oara merg si nu ma satur de privelistea superba de acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere! Santorini este in plan pentru 2015 :D Si eu abia astept sa ajung acolo!

      Ștergere
  2. Esti frumoasa in Lefkada si...oriunde in lume. Felicitari si Roxanei pentru poze. Sunteti o echipa redutabila.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe pozele!mi-a atras atentia in mod special ia ta,e asa delicata!am cautat pe site si nu am gasit modelul acesta,tu ai achizitionat-o din magazinul online sau de unde?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, nu o mai au pe stoc :( Imi pare rau. Sper sa mai aduca.

      Ștergere