marți, 8 iulie 2014

Cum a fost la SkirtBike 2014

Anul acesta am fost invitata in calitate de ambasador sa iau parte la SkirtBike. Imi pare rau ca abia acum am trait aceasta experienta, pe care sigur nu o voi mai rata in niciun an. Initial imi era teama de ideea de a merge cu bicileta pe strada (obisnuiam sa ma plimb doar prin parcuri). Urasc traficul din Bucuresti si acesta este si motivul pentru care mi-e teama sa conduc, cu atat mai putin sa ma aventurez printre masini pe doua roti. Temerile mi-au fost alungate in momentul in care am aflat ca vom avea o bada rezervata doar pentru noi si ca vom fi insotiti de echipaje de politie.

Realitatea s-a dovedit a fi si mai frumoasa, am avut senzatia ca tot Bucurestiul era "inchiriat" doar pentru biciclisti, iar pe strazi abia daca am vazut masini. A fost perfect! Acum ca am trecut si prin aceasta experienta, pot spune ca as repeta-o in fiecare weekend!

Au participat si femei insarcinate, copii, chiar si persoane cu dizabilitati, toti uniti de dragostea pentru biciclete. Cu toate acestea, "deliciul" l-au facut barbatii. Mai exact, SkirtBike este un eveniment atat de misto, incat nici macar barbatii nu vor sa-l rateze. Asa ca si-au facut aparitia cu fuste, tutu-uri, kilturi, s-au travestit si au pedalat alaturi de noi! Au fost geniali!



A fost o atmosfera extraordinara, iar imaginile o dovedesc. Aici veti gasi unele dintre cele mai frumoase fotografii de la eveniment si AICI.

Eu nu am bicicleta, asa ca am imprumutat una. Spre bucuria mea, s-a asortat perfect cu tinuta pe care o pregatisem, caci nu stiam cum va arata. Desi nu am avut transportul pe doua roti, am avut un accesoriu chic, un cosulet de la Fabulous Baskets. Nu uitati, pana pe 12 iulie puteti sa va inscrieti in cel mai nou concurs pe care il organizez si care va poate aduce un cos de bicicleta.


Si ca tot veni vorba de tinuta, am purtat:

Rochie, palarie, curea si ochelari - H&M
Pantofi miniPRIX




Cu Alina de la Lookool 








Una dintre cele mai frumoase fotografii de la Skirt Bike a fost realizata de Horia Stan de la Lookool.




Abia astept urmatoarea editie SkirtBike!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu