miercuri, 2 iulie 2014

TBT Sibiu- Feeric Fashion Days

Ultima zi petrecuta la Sibiu a fost destinata relaxarii. Planuisem sa port noua mea fusta de la Diva Charms cu tricoul cu Diva 01 (tot de la Diva Charms), asa cum va aratasem pe facebook, dar vremea schimbatoare m-a facut sa ma razgandesc si sa modific putin outfitul gandit cu cateva zile in urma. Socoteala de-acasa nu se potriveste niciodata cu cea din targ, nu-i asa?

Feericul s-a incheiat pentru mine cum nu se putea mai bine. Am mancat pentru ultima data la "La Turn" - va recomand restaurantul. A fost singurul unde am fost serviti foarte bine si mancarea era extrem de buna! Nu s-a intamplat sa nimerim ceva care sa nu ne placa. Ne-am mai plimbat si pe stradutele din Sibiu... orice coltisor poate deveni cadrul perfect pentru o sedinta foto, asa ca am profitat si mi-am mai facut o serie de fotografii cu Manuela si Ana Maria Cornea, pe care o cunoscusem cu doar doua zile in urma, dar de care am prins drag imediat :)

Si ca tot veni vorba de localuri de prin Sibiu... Nu va recomand Cafe Einstein. O servire mai proasta ca acolo... rar ti se poate intampla sa mai intalnesti. Chelneri nepregatiti, depasiti de situatie, mancare gatita dar rece... comanda adusa cu muuulta intarziere si lista nemultumirilor ar putea continua la nesfarsit :)

In alta ordine de idei, finalul de Feeric l-am petrecut undeva la munte, cu toata echipa implicata in acest minunat proiect si tot acolo mi-am serbat pentru prima data si ziua de nastere :) Spun "prima data" pentru ca anul acesta m-am tot serbat timp de vreo saptamana. La 30 de ani cred ca o sa dau in cealalta extrema si o sa fug in lume :)) Pe contul meu de Instagram am pus o multime de imagini din ultima saptamana: http://instagram.com/oana_zidaru. Sper ca nu le-ati ratat!

Am purtat:
Sacou New Look
Maiou si colier New Yorker
Plic Asos
Pantofi miniPRIX





Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu