joi, 9 octombrie 2014

Cea mai sexy rochie din garderoba mea

Orice femeie are nevoie de o LBD, dar nu de orice fel, ci una extrem de sexy. Rochia din aceasta postare este cea mai HOT din toata garderoba mea (urmata indeaproape de rochia rosie bandaj). Cu siguranta o voi pastra mult timp de acum inainte si va fi piesa vestimentara care ma va ajuta sa-mi dau seama de-alungul timpului daca m-am ingrasat sau nu :)) 

In mod normal, unei perechi de blugi ii revine aceasta misiune, insa eu imi schimb in permanenta pantalonii din denim, deci nu ar rezista in timp in garderoba mea. Dar aceasta rochie... sigur imi voi dori sa incap in ea si la 30 +.

Nu-i usor sa porti o rochie cu un decolteu atat de adanc, dar ador tinutele senzuale, asa ca am indraznit sa "channel my inner Kim Kardashian" :)).



Am purtat:
Pantofi Zara
Colier Koton
Inel H&M
Cercel Malvensky






Si celebrul decolteu al lui Kim (ar merita sa fie "mai faimos" decat posteriorul, care este prea exagerat):


Aceasta a fost tinuta mea pentru unul dintre cele mai frumoase evenimente la care am luat parte in 2014: 100 ani de Athenee Palace Hilton Bucuresti! Spectaculozitatea acelei seri reiese din imagini. Imi pare rau ca nu am o poza cu incaperea cu dulciuri. M-am simtit ca in Charlie and the Chocolate Factory :))) 





Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu