marți, 7 octombrie 2014

Top produse bio preferate

Va spuneam cu ceva timp in urma ca am inceput sa includ in ritualul meu de frumusete tot mai multe cosmetice bio.

Recent, am descoperit mai multe produse bio, care m-au facut sa realizez ca aceasta este cea mai buna decizie, sa exclud din trusa mea cosmeticele de mass-market si sa imi regandesc ritualul de frumusete. Apreciez faptul ca industria de beauty a evoluat atat de mult, dar cand vine vorba de creme “minune”, cele mai bune sunt cele naturale. Trucurile la care apelau femeile din Antichitate sunt la fel de valabile si in prezent, asa ca de ce sa imi complic existenta lasandu-ma furata de campanii de marketing?!

Iata produsele mele bio preferate:



Este comod sa folosesti sapun lichid, dar usuca atat de tare mainile! Iar eu am aceasta problema in fiecare sezon rece. Sunt dependenta de crema de maini, pe care o folosesc de cel putin 20 de ori pe zi!
In acest an am de gand sa scap de aceasta problema cu ajutorul sapunului hidratant cu argila alba si cuisoare de la Organic Way. Cum ma ajuta? Cuisoarele sunt bogate in acizi grasi esentiali omega – 3, fibre, vitaminele K si C, alciu, magneziu si mangan, fiind un foarte bun remediu natural pentru pielea uscata.


Si pentru ca nu pot renunta la crema de maini, am preferat sa o inlocuiesc in aceasta perioada cu Lemon Mint body marmalade de la Kivvi Cosmetics. Este o crema de corp, dar face minuni si pentru palmele mele uscate. Faptul ca are in compozitie ulei de cocos si unt de shea, spune multe. Sunt doua dintre ingredientele mele preferate pentru produsele de beauty! Unde mai pui ca miroase divin! Numai cand aud denumirea de “marmelada” imi ploua in gura. Iar ideea de a folosi o “marmelada” pentru corp… ma incanta maxim!

Cele 3 creme minune din trusa mea de cosmetice


Pentru ca ma indrept spre varsta de 30 de ani, incepe sa imi fie tot mai teama de ridurile de expresie, de cele din jurul ochilor… asa ca am grija ca aceasta zona a fetei sa fie mereu foarte hidratata. Ma ajuta Crema contur de ochi de la Raftul cu miresme. Aceasta contine ulei de Tamanu, care are un puternic efect circulator, activand zona din jurul ochilor, permitand uleiurilor puternic regenerante de Rosa Mosqueta si Santal sa redea luminozitatea si tineretea pielii. In plus, mai contine si uleiul din seminte de struguri, care hraneste pielea, previne uscarea sa, ajutand la mentinerea tineretii si a elasticitatii naturale.

Ten perfect hidratat
Am tenul mixt, asa ca am nevoie si de o crema speciala pentru zonele unde mi se usuca pielea. Crema regeneranta superhidratanta de la Raftul cu miresme contine unt de Shea, cunoscut pentru proprietatile sale hidratatnte si ulei de Rosa Mosqueta, care este regenerator si previne imbatranirea prematura.

Remediu impotriva tenului oboist
In ultima perioada am inceput sa dorm in jur de 6 ore pe noapte, iar efectele se resimt asupra tenului meu, asa ca am nevoie de o crema care sa ma salveze si sa imi redea stralucirea.

Solutia salvatoare a incaput intr-un recipient de 20 de grame. Mai exact, am inceput sa folosesc o crema iluminatoare care are in compozitie uleiuri de care nici nu auzisem pana de curand. Este vorba despre uleiul de monoï, care face pielea mai fina si mai elastic si despre uleiul de Melissa care este recunoscut pentru rolul sau calmant, avand un efect tonic general.

Primul aspect care m-a atras la aceste creme, a fost mirosul! Si nu, nu contin parfum, ci ingrediente naturale care iti imbata simturile. Textura m-a surprins si ea. Am senzatia ca folosesc sufleuri in locul unor creme, iar de indata ce intra in contact cu pielea, se transforma in uleiuri care catifeleaza pielea! Nu in ultimul rand, m-am bucurat sa regasesc pe lista ingredientelor atatea produse miraculoase pentru piele. Incepusem sa folosesc deja diverse uleiuri pentru corp, dar mixul continut de aceste creme este extraordinar!

Secretul meu anticelulita


Nu am o problema grava cu celulita (este vizibilia doar atunci cand strang pielea), dar consider ca este mai bine sa previi decat sa tratezi, asa ca folosesc periodic un ulei anticelulita. Ingredientele miraculoase din el sunt: uleiul de orez, de scortisoara, de susan, de migdale dulci si Centenella Asiatica. Suna interesant, nu-i asa? Ei bine, uleiul de orez si scortisoara activeaza circulatia sangvina, pregatind pielea, pentru ca uleiul de susan si Centenella Asiatica sa dreneze si sa inlature toxinele si depozitele de celulita. Nu in ultimul rand, uleiul de migdale dulci lasa piele elastica si hidratata.


Toate aceste produse, dar si multe altele, le veti gasi weekendul acesta la V for Verde! Peste 60 de expozanti vor face prezenta la Casa Universitarilor (str. Dionisie Lupu, nr. 46). Nu ratati evenimentul! Intrarea este 10 lei.



3 comentarii:

  1. Buna Oana,

    Ma bucur ca ti-a placut crema iluminatoare si multumesc pentru cuvintele frumoase! :)

    O zi luminoasa!
    Georgiana
    Raftul cu miresme

    RăspundețiȘtergere