vineri, 18 mai 2012

Cum a fost la evenimentul Valentino 50-th Anniversary

Miercuri am participat la un nou eveniment Valentino (cititi si Valentino in Romania - Poze de la eveniment). Nu cred ca are sens sa va spun cat de frumoase sunt creatiile, este deja clar pentru toata lumea, iar pentru cei care nu stiau acest lucru am facut si o serie de fotografii.

Preturile sunt si ele pe masura, de la cateva zeci de mii de lei pentru o pereche de pantofi si pana la cateva sute de mii pentru o rochie. M-am si amuzat pentru ca, la un moment dat, nu reuseam sa-mi dau seama cat costa o rochie din cauza sirului foarte lung de cifre.




 Mi-a placut foarte mult aceasta rochie:
 Iar tinuta rosie este.... extraordinara!


Cel mai mult mi-au placut acesti pantofi. Daca la lansarea magazinului am fost cucerita mai mult de genti, de aceasta data am ramas cu gandul la pantofi...


Nu as avea cum sa va povestesc despre acest eveniment fara sa amintesc de tinutele vedetelor autohtone. De departe, cea mai proasta aparitie a fost Julia Jianu. Nu era un eveniment cu red carpet dar sa iti permini sa vii intr-o tinuta casual, cu blugi si tricou... este deja exagerat. Aceasta tinuta era de zi, potrivita pentru o iesire in oras cu prietenii.
Tot o tinuta nepotrivita a avut si Andreea Antonescu. O putem aprecia pentru ca faptul ca are o silueta de invidiat desi a nascut un copil, insa, asta nu ii justifica tinuta vulgara. Accesoriile au fost in tendinte, insa rochia i-a stricat look-ul, la fel si parul degradat de la vopsit si intins cu placa. Desi au trecut atatia ani de cand se promova intens, Andreea a ramas, de fapt, neschimbata. Iar asta nu este deloc bine pentru un artist care ar trebui sa fie intr-o continua schimbare/ reinventare.
La polul opus a fost Antonia. Ea a fost, din punctul meu de vedere, cea mai buna aparitie de la eveniment. Arata superb, exact ca o papusa, iar frumusetea i-a fost pusa in evidenta de o rochie semnata Maria Lucia Hohan - cel mai de succes designer roman de la ora actuala, fiind in topul preferintelor vedetelor internationale atunci cand vine vorba de tinute pentru aparitiile pe red carpet.

Tinuta ei nu a fost deloc accesorizata, desi croiul rochiei i-ar fi permis un colier statement, am apreciat look-ul curata, fara cusur. Nu conteaza ca nu a purtat accesorii., mai bine asa decat sa dea gres.
O fotografie foarte amuzanta: 2 caractere total diferite.

Se presupune ca pozau impreuna, insa Iulia Albu era in lumea ei. Asa se intampla cand esti focusat sa pari ceva ce nu esti... ajungi sa te rupi de realitate.
O prezenta placuta a fost si Romanita Ivan. Desi, pentru un look mai tineresc, ar fi fost mult mai bine daca ar fi renuntat la ciorapi si ar fi optat pentru accesorii nude sau rose.
Pe Anca Rusu (prezentatoarea Observatorului de  weekend de la Antena 1) am vazut-o pentru prima data la deschiderea magazinului New Look. Atunci am ramas socata de cat de slaba este. Lucrurile nu s-au schimbat intre timp, insa am apreciat faptul ca, desi a purtat o tinuta H&M, a facut alegerile potrivite iar rezultatul final a fost unul potrivit pentru acest eveniment. Ea este dovada faptului ca nu trebuie sa investesti averi impresionante pe haine pentru a obtine look-uri moderne si potrivite pentru orice tip de eveniment.
Oana Roman intra, de obicei, in categoria vedetelor imbracate prost. De aceasta data mi s-a parut ca s-a descurcat mult mai bine si chiar a obtinut o tinuta colorata, moderna si potrivita pentru acest eveniment. Si, mai presus de orice, a obtinut o tinuta care a avantajat-o. Rochia este New Look deci, din nou, am fost surprinsa de faptul ca vedetele autohtone nu se sfiesc sa se afiseze la evenimentele mondene in hainele brandurilor de mass-market. Totusi, prefer sa consider ca este un plus atata timp cat reusesti sa combini piesele astfel incat sa obtii un rezultat frumos. Nu conteaza de unde te imbraci atata timp cat esti o aparitie ok. Rochia ei o puteti vedea AICI.
Voua ce tinuta v-a placut?

6 comentarii:

  1. Pantofii sunt intr-adevar exceptionali!
    Cat despre poza cu Antonia si Iulia Albu, ce sa mai, de-a dreptul deplasata ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca au pozat impreuna. Asa se vede si mai bine diferenta de atitudine.

      Ștergere
  2. Pantofii cu fundite sunt superbi! Cel mai mult imi place tinuta Antoniei, intr-adevar o aparite foarte buna. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Apreciez mult la Antonia faptul ca se bazeaza pe frumusetea naturala, iar in general nu exagereaza cu machiajul. Rochia este superba. Iar poza ei cu Iulia Albu mi-a starnit un hohot de ras. Doua caractere atat de diferite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Antonia este extraordinara, un exemplu pentru toate adolescentele care sigur o admira.

    RăspundețiȘtergere