vineri, 26 august 2011

Cum a fost la New Look Romania VIP opening party

Aseara am fost la deschiderea primului magazin New Look din Romania. Acesta se gaseste in Afi Cotroceni, insa pana la sfarsitul anului se vor deschide alte 20 de magazine in toata tara. Urmatoarea lansare va avea loc tot in capitala, mai exact pe 1 septembrie, in Baneasa Shopping City.

Evenimentul a fost extrem de reusit! Atmosfera a fost intretinuta de formatia The MOOoD - o trupa de rock alternativ din Romania care se poate lauda cu faptul ca a cantat in deschiderea unui concert Lenny Kravitz. Personal nu mai auzisem de ei pana aseara, insa am fost placut surprinsa atat de vocea cat si de atitudinea solistului.



Spre surprinderea mea a fost un eveniment frecventat de foarte multe persoane publice, in special din televiziune precum:  Albertina si Malvina, Oana Roman, Daniela Gyorfi, Andreea Perju, Andreea Mantea, Andreea Spatar, Iulia Albu (M-am speriat de ea la propriu. Rar vezi o femeie frumoasa care sa se faca, in mod voit, atat de urata), Cristina Dochianu (prezentatoare de stiri sportive Antena 1) si Anca Rusu (prezentatoarea Observatorului de  weekend de la Antena 1) pe care o consideram foarte frumoasa dar care, in realitate, este extrem de slaba! As putea chiar sa spun ca este anorexica.


Iulia Albu


 Anca Rusu si Cristina Dochianu

 Cum arata Anca Rusu  (cea cu spatele):

Totusi, ce poate fi mai frumos decat sa mergi la un eveniment unde sa poti sa faci cumparaturi la preturi speciale?!

Si cum toamna, fie ca ne place sau nu, ne cam bate la usa, am profitat de aceasta ocazie si mi-am achizitionat cateva produse potrivite pentru noul sezon. Iata ce a continut cosul meu de cumparaturi:
O pereche de pantofi din piele (doar la exterior) care au costat 129 de lei! Aveam nevoie de o pereche cu un toc mai mic pentru urmatoarea excursie pe care o voi face la sfarsitul saptamanii viitoare (v-am spus ca este surpriza). Toti pantofii mei sunt cu toc de 10-12 cm si atunci principala mea problema, cand merg in concediu, este ca nu am incaltaminte comoda cu care sa pot sa merg foarte mult pe jos. Acum am rezolvat aceasta problema!

O fusta cu talie inalta, pliseuri si buzunare. Imi doream aceasta fusta dar pe alta culoare (o alesesem deja de pe site si speram sa o aduca si in magazin) mai exact pe un roz inchis prafuit. Din pacate au adus-o doar  aceasta culoare - caramiziu.

Un trench - imi doream unul crem asa cu nu am avut cum sa ratez ocazia.
O palarie cu boruri largi din lana pe care mi-o doream foarte mult.
O pereche de cercei dar cu alta piatra decat cei din imagine (un caramiziu).
+ un obiect de lenjerie intima :)

Mi-a parut rau ca nu au avut aceasta rochie (si ea era trecuta, initial, pe lista de cumparaturi):

Ce mi-a placut cel mai mult?





Colectia de genti dar mai ales cea de pantofi! Nu este de mirare ca o  pereche de pantofi New Look este vanduta, la nivel global, la fiecare 2 secunde. Pantofii nu sunt doar frumosi dar ii poti achizitiona si la preturi foarte bune chiar si pe cei din piele asa cum s-a intamplat si in cazul meu. Problema este ca daca iti trece prin minte sa compari pantofii cu hainele acestea din urma vor parea scumpe. Asa se face ca pantofii pe care mi i-am achizitionat si fusta aveau acelasi pret. Daca nu faci aceasta comparatie atunci New Look poate sa devina magazinul  tau preferat atunci cand mergi la cumparaturi!

Ce nu mi-a placut?

Ca au adus doar colectia pentru femei! Abia asteptam sa cumpar un cadou pentru cumnatul meu si am ramas dezamagita cand am vazut ca nu exista niciun articol vestimentar pentru barbati. I-am intrebat totusi daca intentioneaza sa aduca si colectia masculina si mi-au spus ca in functie de cum merge cea pentru femei. Din punctul meu de vedere lansarea a avut un mare succes deci sunt increzatoare ca vor aduce, cat de curand, colectia intreaga. Nu de alta, dar imi doresc sa vad mai des, pe strada, barbati imbracati modern si cum putem transforma acest vis in realitate daca nu oferindu-le si lor branduri cu piese vestimentare extrem de moderne si accesibile ca pret!
Iata si doua poze cu cateva dintre fashionistele prezente la eveniment:

Multumiri pentru aceasta fotografie Nookie & Bucharest style!

Imi pare rau ca nu se vede si incaltaminea in aceasta poza dar daca va intrebati ce aveam in picioare, ei bine, erau pantofii nude de la Lust of Creation.

Daca vreti sa vedeti cum am asortat piesele vestimentare si accesoriile
cumparate la deschiderea New Look va recomand sa mai cititi:

Ultima zi in Paris

8 comentarii:

  1. Aaaaa, ce frumos! Abia astept sa vad si eu, ce mi-e ciuda ca nu am putut merge si eu :( Pantofii par geniali iar fusta luata de tine este super!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa Oliviana ca vine si luna septembrie, te intorci in Bucuresti, si vei putea participa la toate evenimentele. Stiu deja vreo 4 care vor avea loc luna viitoare :)Pantofii sunt intr-adevar foarte buni si comozi. I-am purtat ieri toata ziua si nu am avut probleme iar fusta vine foarte bine asa ca abia astept sa o port.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sustin pe Olivia:( Si eu as fii vrut sa particip...I mean...look at all those shoes=p~ I'm drooling here!

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, stiu cat de mult iti plac si tie pantofii dar poti sa te duci linistita in magazin cand ajungi in Bucuresti pentru ca au preturi foarte mici. Nu tin minte sa fi vazut ceva mai scump de 160 de lei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi inchipui ca a fost un eveniment grozav, toata lumea a discutat despre el.

    Costin M.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar a fost un eveniment reusit Costin! M-am uitat acum pe blogul tau si imi place :) Postarile cu tinute sunt interesante. Ma bucur sa vad ca exista bloguri de stil in varianta masculina.

    RăspundețiȘtergere
  7. uauuuu :o
    Într-adevar, sunt enorm de mulţi pantofi şi mai ales multe genţi! Abia aştept să se deschidă şi la noi <3

    sunt nerăbdătoare să văd pantofii care i-ai achiziţionat !
    toodles,
    The Indie Chase Blog

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Madiii! Ma bucur ca mi-ai descoperit blogul si al tau este foarte dragut :) Te astept si in http://www.divahair.ro/comunitatea-fashionistelor/

    Cat de curand voi face fotografii cu pantofiorii :) mai exact la inceputul saptamanii viitoare.

    RăspundețiȘtergere