vineri, 5 august 2011

Prima zi din cea mai chic excursie la mare

Asa cum va spuneam, de ieri, tot weekendul voi fi la mare impreuna cu Diana Enciu, Alina Tanasa si Andreea Inankur, Dana Rogoz si Laura Cosoi la initiativa Illy!

Sa fac bagajul pentru aceasta mica excursie a fost ingrozitor. Parca as fi luat tot sifonierul cu mine! Evident ca a trebuit sa ma sui pe troler ca sa reusesc sa-l inchid... Iar senzatia aia de "am uitat ceva important acasa".... ei bine, o am mereu. Din fericire, de data asta, nu am uitat nimic :) si am reusit sa fiu gata la timp desi am avut una dintre cele mai agitate dimineti.

Plecarea a fost de la Ateneu unde n-au asteptat reprezentantii Illy (Alina si Ludmila). Desi in mod normal am rau de masina... de data asta a fost totul ok :D

Drumul a parut mai scurt ca niciodata... cand esti intr-o companie placuta timpul zboara. Asa se face ca nici nu am simtit cum a trecut timpul desi este deja ora 18:00.





Am ajuns la superbul hotel Arcadia, am mancat si apoi ne-am grabit sa mergem sa ne cazam si sa ne vedem camerele. Evident ca sunt la fel de frumoase ca in imaginile de prezentare de pe site-ul oficial.

Iata si patul din camera:
Sigur o sa visez frumos la noapte :)
Cu ocazia acetei iesiri le-am cunoscut si pe Laura Cosoi si Dana Rogoz care sunt cu mult mai ok decat ma asteptam si foarte sociabile. Iar Dana are un umor fantastic. Am ras cu lacrimi la povestile ei.

Acum suntem pe plaja la Fratelli si "vanam" fetele imbracate chic pentru revista The One.




Aflati ce am facut in a doua zi la illy issimo Summer Trip.

5 comentarii:

  1. Vai, cred ca v-ati distrat pe cinste! Ador pozele, tu in rochi aceea esti superba, dar sunt asa curioasa sa stiu cum sunt fetele in realitate, e ciudat sa le concep ca pe "fete normale" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar a fost o experienta interesanta si unica :) Fetele sunt extraordinare. Poate ne-am obisnuit noi gresit sa gandim ca orice vedeta trebuie sa aiba si fite. Ei bine, ele nu sunt asa. Sunt extrem de simpatice si sociabile. Dana chiar are un umor incredibil iar Laura se face extrem de usor placuta pentru ca este foarte prietenoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. oau, acum tu esti vedeta mea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. vroiam sa ma si semnez, dar n-am stiut cum afiseaza

    "oau, acum tu esti vedeta mea :)"

    LauraBocu

    RăspundețiȘtergere
  5. :) foarte dragut comentariul tau Laura. Imi pare bine ca mi-ai descoperit blogul. Sper sa-l urmaresti in continuare.

    RăspundețiȘtergere