joi, 11 august 2011

Tinuta de la Adrian Oianu Fashion Show

Pe 27 iulie am fost la o prezentare de moda a designerului roman Adrian Oianu. Tinuta aleasa a fost inspirata din stilul Ditei von Teese.

Fusta este vintage si o ador! Este extrem de stransa in zona taliei si usor bufanta in zona soldurilor astfel incat sa accentueze forma de clepsidra pe care orice corset ti-o da. In plus are si buzunare. Fustele cu buzunare au inceput sa se poarte de putin timp iar eu am achizitionat-o cu aproximativ 3 ani in urma asa ca sunt cu atat mai mandra de aceasta investitie smart.

Maioul este din plasa. De regula nu port bluze transparente, insa acesta mi-a placut deoarece este pe nuante de nude si are imprimat chiar forma unui corset. Pentru a pune in evidenta imprimeul l-am purtat cu un sutien crem.

Plicul ales este tot vintage iar pantofii nude sunt Lust of Creation.

Impreuna cu Isabel - PR-ul Diva Hair


Un comentariu: