marți, 2 august 2011

Viata la tara - nu mai este chiar atat de rea

Nu mi-a placut niciodata la tara. Cand eram mica parintii ma cam obligau sa-i insotesc in scurtele vizite, de weekend, la bunicii din partea tatalui, undeva nu departe de Bucuresti (la 30 si ceva de km.). Poate tocmai pentru ca era atat de aproape de Bucuresti, la mine la tara nu era fun. Traditiile, care ar fi putut sa ma incante macar de sarbatori, nu prea existau asa ca la mine la tara era doar un loc unde ma plictiseam groaznic. 

Cu cateva saptamani in urma am ajuns, tot intr-un weekend, in Comanesti la rudele cumnatului meu. Spre surprinderea mea "la tara" nu mai este asa cum stiam eu. Desi oamenii au in continuare vaca sau porc in curte, in dormitor este, la loc de cinste, calculatorul cu internet si nu mica mi-a fost surprinderea cand am aflat ca mai toti au cont de Facebook :)!

A fost cam printre putinele dati cand m-am simtit bine la tara (desi tot nu as exagera cu statul - un weekend este suficient!) si unde mai pui ca am facut si cateva poze, in natura, cu o lumina perfecta de apus! Tot in aceeasi zi am facut si pozele de la postarea cum sa faci un bob fals iar apoi Doinei (verisoarei cumnatului meu) i-a venit ideea sa-mi imprumute o ie astfel incat sa fac si cateva fotografii cu o tinuta care sa se incadreze perfect in peisajul rustic. Iata ce a iesit:




Mai am o multime de idei de sedinte foto de beauty, simt ca am ramas "restanta" si la postarile cu tinute (am pana la urma un blog de stil...) nu mai spun de proiectele pe care vreau sa le implementez, insa am senzatia ca zilele au intrat in sac si nu apuc sa fac, in timp util, tot ce mi-am propus.  Dar, trebuie sa fiu optimista asa ca sigur o sa ma mobilizez si, pana la urma, o sa duc la bun sfarsit toate ideile!

Ps: Astazi am primit o propunere extrem de interesanta pentru weekendul acesta. Ar fi mimunat ca lucrurile sa se materializeze. Va tin la curent :)

5 comentarii:

  1. Frumoase poze, imi place coafura, chiar arata bine :D Mie cateodata imi este dor de natura, stau tot timpul in oras..uh

    RăspundețiȘtergere
  2. Very cute pics! Imi plac mult ♥

    Hugs,
    S.

    RăspundețiȘtergere
  3. The light is amazing, very cool effect!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase pozele, atmosfera, totul. machiajul iti vine de minune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oliviana, ai fugit de Bucuresti cred ca te saturasei de el :P Am inteles ca vei sta mai multe luni plecata - veste care ma intristeaza pentru ca mai avem in plan cateva proiecte foarte dragute si o sa le ratezi :(

    Sandra si Sara = Va pup!

    "Stilestele" - Ma bucur ca mi-ai descoperit blogul iar fotografiile de pe http://www.stylethusiast.com/ sunt divine! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere