luni, 28 martie 2011

Pantofii nude sunt un must-have

Pantofii nude se poarta inca din 2010. Deoarece am facut o adevarata pasiune pentru culorile nude, evident ca imi doream si o pereche de pantofi de acest gen cam tot de anul trecut. Pe atunci inca nu se gaseau in magazine astfel ca singura optiune era sa-mi fac o pereche la comanda, la unul dintre designerii romani. Am optat atunci pentru Coca Zaboloteanu care era "veterana" si de care auzisem inca din 2008, de pe vremea cand lucram la Magnetique. Atunci cand mi-am facut programarea imi doream o pereche de pantofi simpli, cu platforma si toc inalt, altfel spus: PUMPS, sau asa cum ii numesc eu "pantofi de diva". Cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, ajunsa la atelierul Cocai, m-am hotarat sa optez pentru o pereche cu un toc mai mic (pentru ca pantofi de diva, dar pe negru, aveam deja)si mai comoda. Si de unde imi doream ceva simplu am ajuns la ideea ca nu am cum sa-mi fac pantofi la Coca Zaboloteanu si sa nu le adaug niciun accesoriu asa ca am optat pentru floricele. Nici culoarea nu a ramas cea dorita initial deoarece Coca nu mai avea piele roz-pal, prafuit, asa cum imi doream eu. De aceea am ales un gri-crem.

Cum nu am reusit sa-mi satisfac "pofta" de pantofi nude in 2010, am intrat cu ea si in 2011 iar in momentul in care am descoperit site-ul Adrianei Nedelea,
http://shop.lustofcreation.ro/, mi-am dat seama ca in sfarsit ii voi avea. Fericitul moment a venit! Azi am fost sa-i iau! Am deja in minte o tinuta pentru ei asa ca abia astept o noua sedinta foto!

Iata divinii pantofi:

Ps: sper sa nu fie prea obositor sa merg cu ei pentru ca au un toc de 12 cm + platforma ascunsa de 2 cm :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu