luni, 28 martie 2011

Fashionista vs. "Ce spune lumea"

Abia asteptam sa vina weekendul si sa fac recuperari la capitolul odihna. Cum sambata a fost cald afara tot ce mi-am dorit a fost sa merg in parc.

In cursul saptamanii port in fiecare zi incaltaminte cu toc (am o adevarata pasiune pentru aceste modele, chiar si atunci cand merg sa-mi cumpar ceva cu talpa joasa tot la pantofii cu toc inalt ma uit). In weekend incerc sa-mi relaxez putin picioarele si aleg, de regula, balerinii. Asta am facut si sambata iar la balerinii maro nu aveam cum sa nu asortez si o pereche de sosete 3/4 crem. Au inceput sa-mi placa mult sosetele fie cele 3/4, care din nou aduc ceva din stilul old school, fie cele scurte purtate cu sandale.

De cele mai multe ori cand incerci sa iesi din tipare, indiferent cat de putin, este imposibil sa nu "te lovesti" de "ce spune lumea"! Nu ma deranjeaza daca cineva se uita ciudat la mine. Incep sa am o problema cu cei care, desi nu ma cunosc, isi permit sa isi dea cu parerea despre felul in care ma imbrac. Evident ca asta s-a intamplat si sambata, la nici 5 minute dupa ce am iesit din casa. Am trecut pe langa un grup de baieti, iar unul a avut senzatia ca m-ar interesa parerea lui si mi-a spus "esti buna, dar scapa de ciorapi". Indignarea mi-a trecut 10 minute mai tarziu cand am trecut pe langa o fetita (foarte cocheta) care se plimba cu trotineta iar cand m-a vazut a exclamat "Waw, roz!". S-a oprit din plimbarea ei, mi-a zambit si a reusit sa stearga cu buretele ce se intamplase mai devreme. Reactia ei valora mult mai mult!

Am facut poze, insa nu foarte multe... Din pacate aceasta este singura care imi place cum a iesit:

5 comentarii:

  1. Ciorapii sunt bestiali! De fapt, toata tinuta imi place tare mult!
    Legat de ciumpalacii aia... ce sa le ceri la niste manelari cu IQ negativ... Nu ii duce mintea sa vada cat de deasupra lor esti. Tot ce poti sa faci este sa ii ignori total.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma asteptam sa-ti placa ciorapii! Credeam ca o sa spui ca sunt de baba :))) Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place tinuta ta de scolarita de moda veche:)Te-am adaugat in blogroll!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei Gabriela! Merci mult! Ma atrage mult stilul retro... hainele vintage chiar daca uneori risc sa mi se spuna (de necunoscatori, desigur :)))) ca ma imbrac precum o mamaie :P

    RăspundețiȘtergere
  5. E chiar draguta tinuta. Nu mi se pare nimic exagerat la ea, e cumintica si de bun gust.

    RăspundețiȘtergere