duminică, 27 martie 2011

Old school style reinterpretat

Nu am avut niciodata un stil vestimentar anume. Cel mai des ma imbrac smart-casual, uneori casual si mult prea rar spor. Cu siguranta este mai usor sa investesti intr-o garderoba cand ai un singur stil, insa nu am putut sa fac niciodata asta din doua motive: mi s-ar parea plictisitor sa adopt un singur stil + mi-a placut mereu sa "pozez" in diverse ipostaze inspirate din anumite epoci, filme, sau personaje celebre.

La sfarsitul lunii ianuarie (pe un ger incredibil) am facut primele poze de street-style, intr-o tinuta old school. Acesta este unul dintre stilurile mele favorite! Si daca ieri spuneam ca imi place sa port, in orice moment al zilei, rujul rosu iata un exemplu concret care nu mi se pare deloc vulgar. Este exact ceea ce aveam nevoie pentru a-mi completa look-ul.

Deoarece sunt mignona, nu as putea sa port botine fara un dres mat in aceeasi culoare care sa dea senzatia de continuitate. Din acelasi motiv nu as putea sa port fusta midi fara tocuri. Si totusi, faptul ca nu am nici 1,60 m. nu ma impiedica sa le port! Trebuie doar sa gasesc combinatiile potrivite, care sa ma avantajeze.

Un alt lucru care imi place la aceasta tinuta este faptul ca imbina elemente old school cu cele fetis precum: rujul rosu, manusile din piele si lantul de la geanta. Este combinatia perfecta pentru a obtine un look de bad girl!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu