joi, 7 aprilie 2011

Seducatoare la ... Blanca`s Top

Intr-o postare anterioara spuneam ca la Blanca`s Top am improvizat o "mica sedinta foto". Desi m-au atras mai multe tinute, extravagante, semnate de Mirela Diaconu (in mod special  "rochia bondar" - asa cum imi place mie sa-i spun) din pacate nu erau facute pentru fetele cu un bust mai generos.

Prin urmare am optat pentru o rochie maxi, neagra, cu un decolteu amplu semnata Bipolar. Sunt genul de femeie care va opta mereu pentru un decolteu in locul unei tinute mini. Desi la capitolul accesorii nu am avut foarte multe alternative am reusit pana la urma sa improvizez ceva. Am optat pentru un colier superb (din pacate nu am aflat exact de cine era facut) auriu, cu un colt de fildes care s-a asortat perfect. Setul de bratari aurii l-am "furat" de pe mana Suzanei Visan :)

Iata ce a iesit:

Foto by: Alex Buruntia
Hair style by: Silviu Iuga
Rochie Bipolar





Maine voi prezenta a doua tinuta semnata Florina Farcas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu