luni, 4 aprilie 2011

Dita Von Teese - muza perfecta

Pasiunea pentru Dita Von Teese o am de ceva timp. Unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit, anul trecut, a fost chiar cartea ei, un exemplar 2 in 1 despre arta Fetisului si a Burlescului. Poate ca nu este cel mai potrivit cadou pe care il poti primi de Paste... insa eu asta am primit anul trecut si am fost extrem de fericita!

Iata si doua dintre citatele mele favorite din carte:

Despre pantofii cu toc:  “You are sex on heels. They were created so that we could perform magic!” - Cred ca nu mai are rost sa spun ca sunt de aceeasi parere. Reprezinta pentru mine (probabil si pentru multi barbati) un fetish!

Despre modul in care se imbraca: "I dress in a way that makes me feel glamorous. One may consider my look extravagant, but I simply wouldn`t be comfortable in sweatpants or jeans. Artificial and theatrical as I may appear to some people, my style is “natural” for me." Acest citat se aplica perfect si in cazul postarii mele de saptamana trecuta: Fashionista vs "Ce spune lumea".

Cu ceva timp in urma am facut cateva fotografii intr-o tinuta retro, iar cartea Ditei a fost "accesoriul" ideal care mi-a completat look-ul. Iata ce a iesit:



2 comentarii: