duminică, 17 aprilie 2011

Un weekend fashionable!

Weekendul acesta este unul cat se poate de fashionable! Astazi am fost la doua targuri (Shoes it! si Autor) dar am facut si cateva noi achizitii:

2 perechi de cercei cu surub:

Pe cei vernil abia astept sa ii asortez la o rochie orange si bratari multiple aurii. Din pacate inca nu am gasit o rochie simpla care sa corespunda preferintelor mele :(

Un gloss de la Rimel de un roz-orange (culoarea se numeste be famouse). De regula port rujuri in nuante tari sau pur si simplu doar ma dau cu strugurel dar acest gloss ma duce cu gandul la zilele insorite de vara asa ca abia astept sa il folosesc. Are o culoare atat de delicata, naturala si miroase atat de frumos... incat nu este de mirare ca a fost dragoste la prima vedere.  
Am inceput sa fac o pasiune pentru body-uri. Astazi mi-am achizitionat unul din imitatie de piele, cu umerii accentuati, cu care sigur voi contrui tinute de "bad girl"!
Daca mi-ar fi spus cineva anul trecut ca o sa ajung sa port salopete as fi  spus ca este nebun dar tot eu incerc sa respect regula "niciodata sa nu spui niciodata" asa ca iata ce mi-am mai achizitionat astazi:
Am ajuns sa o probez mai mult in joaca, insa mi-a placut din prima! Bleumarinul se potriveste de minune cu parul meu, inchis la culoare, iar atunci cand am probat-o eram data si cu un ruj rosu iar combinatia bleumarin-rosu ma duce mereu cu gandul la Dita.

Contrar parerii pe care o aveam (ca salopetele nu imi vin bine pentru ca sunt mignona) aceasta croiala, cu pantalon tip pana imi vine foarte bine. Voi construi cu ea atat tinute casual (ideale pentru concediul meu din luna mai) cat si de cocktail - potrivite pentru orice evenimente din vara. Abia astept sa fac poze cu ea!

Tot din seria "body-urile, noua mea obsesie", saptamana trecuta, de la targul Absolutely Fabulous, mi-am cumparat unul roze tot cu gandul la tinutele vaporoase, colorate, boeme... de vara! Body-ul flamenco este realizat de Queen Of Hearts.
Florile decorative le-am adaugat eu si probabil acolo vor ramane pana imi voi achizitona noi coliere statement care sa se potriveasca cel putin la fel de bine.

Acest body l-am purtat la lansarea showroom-ului La Chatterie&Pixie Shoe in aceeasi zi in care au sarbatorit si fetele de la Bucharest Style 1 an de existenta. L-am asortat la o pereche de blugi evazati si, in picioare, am purtat pantofii nude Lust Of Creation. Plicul si cureaua au fost rosii (se asortau cu floarea rosie) iar unghii si rujul au fost fuchsia. V-am spus ca sunt obsedata de asortare, nu?
Din pacate, la eveniment, nu prea au facut poze asa ca aceasta este singura reusita:

Poze de grup cu 3 racusori: Isabel Buganu (PR-ul Diva Hair) si Gabriela Atanasov (o fashionista desavarsita!)


Si pentru ca acest weekend trebuie sa se termine intr-un mod la fel de fashionable maine voi face noi fotografii cu tinute si accesorii de la Margotte.ro si Dasha.ro.

Iata un mic preview:




Temele de maine:

- Cum sa porti o tinuta cu buline intr-un mod retro si feminin
- Cum sa porti o tinuta in culori tari
- Cum sa porti o tinuta office fara sa-ti pierzi din senzualitate :)

Ii multumesc de acum surorii mele care va avea misiunea sa "ma suporte" si de aceasa data si sa imi faca pozele!

2 comentarii:

  1. Iii multumim si noi surorii tale ca iti face poze si ne bucuram noi de ele :P
    Iti zic si aici, bluzita aia e pur si simplu to die for :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a placut din prima body-ul roz mai ales ca vazusem, cu doar o saptamana in urma, la un alt designer, ceva asemanator, dar costa de doua ori mai mult :D Deci nu mi-a luat mult sa ma hotarasc sa-l cumpar pe cel de la Queen of Hearts.

    RăspundețiȘtergere