marți, 15 noiembrie 2011

Cum sa porti pantalonii din piele

Imi doream de foarte mult timp sa imi cumpar o pereche de leggings din piele. Initial imi doream sa-i port cu botine dar, pentru ca sunt mica de inaltime si nu am nici cele mai subtiri picioare si nici cele mai drepte, nu m-ar fi avantajat. I-am cumparat totusi caci cred in "dragoste la prima probare" atunci cand vine vorba de haine si in "semne" cum ca pe mine ma asteptau in magazin :))) Mai exact, pe acestia i-am luat de la H&M. Era singura pereche, ratacita printre niste perechi de pantaloni si nici macar nu avea eticheta :)

La scurt timp dupa ce i-am luat am gasit si perechea ideala de incaltaminte cu care sa-i port: cizme biker style tot de la H&M.

Cu ajutorul celorlalte piese vestimentare am "indulcit" putin aceasta tinta si am reorientat look-ul final de la unul "de fata rea" la unul mult mai cuminte, "old school".

Piesele cheie au fost accesoriile: o cravata vintage, din piele rosie (achizitionata la targul Ab.Fab.) si noua mea geanta Lee Cooper pe care o ador!




 Let`s have some fun!
:)

Fotografiile au fost realizate de sora mea Roxana  la Terra Park.
Multumesc Danei pentru pontul cu aceasta locatie cu grafitty.

PS:  Daca vi se pare ca sunt mai rotunda la fata decat de obicei... asa si este :) Vineri mi-am scos o masea de minte. Pentru cei care cred ca este o experienta trautatizanta... ei bine, nu este asa. Sau cel putin pentru mine nu a fost asa. Doar ca ai parte si de chestii din astea nasoale cum ar fi sa ti se umfle fata. Desi nu eram in cea mai buna forma nu am vrut sa renunt la sedinta foto. Oricum imi place rezultatul... ce mai conteaza ca la fata aratam ca un balon :))))

9 comentarii:

  1. Superbe poze!Imi place foarte mult tinuta, iar tu esti o frumoasa, ca intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt super tari ultimele doua fotografii.
    Nu se cunoaste asa rau ca aveai fata umflata si nu ai iesti ca un balon :)
    Imi plac mult pantalonii tai.

    RăspundețiȘtergere
  3. You rock :) Imi plac si pantalonii si cizmele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci Alina! Ma bucur ca suntem acum prietene si pe FB :D Ador catelusul tau!!!

    Dorina, de regula pun si poze portret acum nu am putut caci in ele se vedea mai bine ca sunt umflata pe partea dreapta. Asa in cele facute mai de la distanta nu se vede :D din fericire.

    Merci Veronica! Combinatia asta de leggings+cizme biker a devenit preferata mea pentru tinutele din weekend cand renunt la tocuri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa tinuta ta ;;) ! puuup

    RăspundețiȘtergere
  6. You really know how to jump ! :) Bisous

    RăspundețiȘtergere
  7. Isabelle am antrenament :))) De-a lungul anilor am tot facut poze de genul asta. Si, recunosc, a fost si fotograful bun si a stiut ce moment sa surprinda :P

    BeautifulM iti multumesc! Iti urez oficial "bine ai venit pe blogul meu" :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow, deci ador ultimile doua fotografii!:X Arati super! Ca o adloescenta rebela ;):D

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Oliviana! Chiar a fost fun sa fac sedinta foto. A fost una dintre cele mai scurte si productive sedinte. M-a ajutat mult si decorul :)

    RăspundețiȘtergere