luni, 28 noiembrie 2011

Retro: Just how I like it!

In luna octombrie am ajuns pentru prima data intr-o locatie extraordinara din centrul vechi: Gabroveni 24, un spatiu unde isi desfasoara activitatea Atelier A!urea, Floraria Lipscani si Atelierul de creatie. Pentru ca a fost dragoste la prima vedere mi-am dorit sa revin in acea locatie si sa fac o serie de fotografii retro, pe gustul meu! Adina mi-a fost complice si ii multumesc tare mult!

Am vrut ca totul sa fie perfect asa ca am apelat si la ajutorul Oanei de la True Vintage, site de unde am si luat:
- o superba rochie vintage in stilul anilor `50 (o ador!)
- manusi retro
- geanta
- cercei vintage semnati Swarovski

Sedinta foto nu a fost lipsita de peripetii. Mai exact, uitasem (de fapt nu imi dadusem seama) ca locul unde aveam sa pozez era in aer liber. Fusesem o singura data, la lansarea oficiala, care s-a desfasurat seara, si nu am bagat de seama "acest detaliu". Asa ca am pozat in rochie de vara la sfarsitul lui noiembrie! Daar totul a fost ok. Practic doar acoperisul lipsea asa ca nu a batut vantul si am rezistat eroic mai bine de o ora cat am facut pozele.

Iata ce a iesit:






Vi se pare ca am niste ochi uriasi? Chiar asa este :))) Efectul se datoreaza noilor mele gene false. La o a treia incercare (al treilea set de gene cumparate) se pare ca, in sfarsit, am nimerit un model ok si am invatat sa le si pun.

Makeup-ul si hair-style-ul este facut, ca de obicei, de mine. Iar, mai nou, din trusa mea de produse destinate ingrijirii parului, fac parte cateva produse Newtone care se gasesc doar in farmaciile SensiBlu  & Dona si care tonifica radacina firului de par, stimuleaza cresterea si previn caderea.

Cred ca toate avem probleme cu caderea parului (iar eu imi doresc sa creasca si mai repede) asa ca am fost foarte fericita cand am descoperit aceste produse.


Iar balsamul este extrem de bombonicios.

make an avatar


Acesta este doar inceputul unor astfel de sedinte foto cu decor si tinute speciale. Mai am in plan cateva surprize pentru voi.

Foto by: Roxana Arghirescu (nu-i asa ca a facut o treaba minunata?!)

9 comentarii:

  1. Ai reusit sa ne spui o poveste intr-adevar cu influente retro in seara asta ;) Rezultatul e delicios!!!

    www.alicefashiondiary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult! Totul e perfect: machiaj, rochie, unghii, par! Totul Minunat!Plus ca ai rezistat cu stoicism frigului:P

    Abia astept si surprizele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaaai esti superba! Iar stilul retro te prinde foarte foarte bine !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase - tu, tinuta si decorul. bravo :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador rochia! Tare frumoase fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragelor va multumesc foarte mult pentru aceste comentarii. Mi-au mers direct la suflet. Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa poveste
    http://liveyourpassionmakeup.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Te-ai asortat de minune cu locatia. Foarte frumos totul :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Oana, ma bucur ca ti-au placut fotografiile si ca mi-ai descoperit blogul!

    RăspundețiȘtergere