duminică, 15 septembrie 2013

Cum a fost in juriu la Miss Universe Romania 2013

Ieri am trait o experienta minunata! Am avut ocazia sa particip la Miss Universe Romania si sa merg intr-un studio din cadrul TVR-ului. Sa urmaresti o emisiune de aceasta natura din spatele camerelor de filmat, este extraordinar si, totodata, mult mai interesant. Este fascinant sa vezi toata acea agitatie, situatiile stresante si modul in care se rezolva problemele, intamplari de care habar nu ai, daca urmaresti totul doar din fata televizorului.



La aceasta emisiune am reprezentat Diva Hair, partener media al evenimentului, si am facut parte din juriul presei.
Am avut si ceva emotii, caci exact cu 30 de minute inainte de a incepe emisiunea, am aflat ca toti membrii juriului isi vor face intrarea pe scena. Am rasuflat usurata si m-am bucurat in sinea mea de faptul ca sunt perfectionista si avusesem grija sa arat impecabil.

Inca de dimineata i-am facut o vizita hair stylist-ului meu preferat, Liza, de la Hair Wellness and more. Am avut si aici emotii, caci am lasat-o pe Liza sa-mi schimbe culoare parului, iar eu am vazut rezultatul abia la sfarsit. Desi mi-a inchis nuanta, o ador! Nu aveam cum sa plec de la salon fara sa-mi fac si manichiura, asa ca am ales o oja semipermanenta, nude, cu un aspect foarte natural.

In centrul atetiei avea sa fie tinuta, asa ca am apelat la ajutorul unui designer care imi este foarte drag si cu ale carei creatii stiu ca nu am cum sa dau gres. Este vorba despre Mirela Fraser – Fe[male]. De la ea am ales un top alb, cu peplum, decorat cu cateva panglici din plasa. Ador creativitatea ei, care o ajuta sa dea nastere unor piese cu design futurist si extrem de atractiv! Pentru restul tinutei am ales piese din propria garderoba si cred ca mi-a iesit extrem de bine din moment ce multi mi-au admirat “rochia”. In realitate, in partea de jos am avut o fusta alba de la Depot 96, pe care ati putut sa o admirati si in postarea: All white - o tendinta favorita si in sezonul rece.

In ceea ce priveste machiajul, nu am avut niciun ajutor. Am realizat singura totul si m-am bucurat nespus de faptul ca am avut inspiratia de a-mi achizitiona o pudra noua chiar in acea zi. Este vorba despre Lancôme Teint Idole Ultra Compact - Up to 18 Hour Matte & Retouch-Free.

Desi am zona T extrem de grasa, aceasta pudra m-a salvat si m-a facut sa uit de excesul de sebum, iar pe camera s-a vazut foarte bine.



Petrecerea post event s-a desfasurat intr-o locatie superba: Premier Palace.





Cu Eglantina Becheru

Cat despre marea castigatoare, am aflat de la Mike Costache, presedintele organizatiei Miss Universe Romania, ca acesta este al treilea an in care participanta care ia premiul presei, reuseste sa castige si coroana. Este clar, presa are fler cand vine vorba de identificarea frumusetii desavarsite. Oana Roxana Andrei este cea care va reprezenta Romania la concursul Miss Universe 2013, desfasurat la Moscova, pe 9 noiembrie.

Favorita mea fusese Laura Maria Iordache, care a iesit pe locul 2, dar ea s-a ales si cu alte doua premii (Miss Popularitate si Miss Fotogenie), asa ca ma pot declara multumita de rezultate.

Inregistrarea emisiunii a fost deja postata pe site-ul TVR-ului http://www.tvrplus.ro/editie-miss-universe-romania-2013-129641. Eu apar la minutul 9:46.


Luna septembrie va fi, cu siguranta, luna mea favorita din acest an, fiind presarata cu proiecte frumoase si experiente inedite. Acesta a fost doar inceputul.

6 comentarii: