miercuri, 18 septembrie 2013

Cum mi-am schimbat stilul in ultimii 20 de ani

Inca din copilarie, de cand aveam doar cativa ani, am fost atrasa de haine si accesorii. Tin minte si acum rochia preferata, galbena, cu volane la umeri si cu un imprimeu cu doi pui pe piept, dar si sandalele pe care le-am indragit atat de tare incat eram in stare sa dorm cu ele in pat (foto 1). Aveam in jur de 5 ani atunci cand le-am primit cadou.


Mama a fost cea care ne-a rasfatat in copilarie atat pe mine, cat si pe sora mea mai mare, si a avut grija sa aratam impecabil. Ea si bunica obisnuiau sa ne faca haine speciale, unicat, croite dupa tiparele din Burda, iar cea galbena, cu imprimeu floral, pe care o puteti vedea in fotografia 3, este una dintre ele. Am purtat-o la ziua surorii mele, cand a implinit 14 ani, ceea ce inseamna ca eu aveam doar 10 ani.

Pe masura ce am inaintat in varsta am dezvoltat ceea ce invatasem de la mama si am dus totul la un alt nivel. Mi-a placut mereu sa fiu bine imbracata, iar in scoala generala preferam sa imi pastrez banii de buzunar pana faceam o suma mai mare, cu care sa pot sa-mi cumpar piesa vestimentara preferata.

Inainte sa incep sa scriu aceasta postare, am mai rasfoit cateva albume de fotografii si am facut o selectie pentru a va arata cat de ciclice sunt tendintele.

La 11 ani (foto 2) purtam saboti, bluze scurte, fuste cu talie inalta si o croiala in A, dar si ochelari cu lentile rotunde. Un an mai tarziu, la premierea din clasa a sasea, alegeam o LBD, o pereche de botine si un cardigan cu maneca scurta (foto 4). 

As mai purta si acum tinuta de la 14 ani si pot doar sa regret faptul ca nu am pastrat-o. Outfitul din imaginea 5 era compus din doua piese cu influente sport: un maiou scurt, din fas, si o fusta midi cu dungi albe pe margine. Cat de bine ar fi mers aceasta tinuta in prezent, alaturi de o pereche de sandale cu barete subtiri!

 La 21, 22 si 23 de ani

Stilul meu vestimentar s-a schimbat tot mai mult dupa ce am inceput sa lucrez. Si pot spune ca m-am grabit sa ma angajez, tot din dorinta de a avea proprii bani, cu care sa-mi pot face toate poftele vestimentare. Shoppingul a reprezentat intotdeauna o modalitate de relaxare pentru mine si unul dintre hobby-urile preferate, iar domeniul in care am ajuns sa lucrez m-a ajutat sa-mi dezvolt aceste pasiuni.

Prin natura jobului, am intrat in contact cu mai multi make-up artisti si hair stylisti si am incercat tot timpul sa fur mici trucuri de la fiecare, si toate acestea m-au ajutat sa-mi schimb imaginea, sa-mi imbunatatesc tehnicile de make-up. Astfel, am facut trecerea de la un look natural, la unul mai sofisticat.

O reala sursa de inspiratie pentru mine, in formarea stilului personal, a fost Dita Von Teese. Pentru mine, ea reprezinta idealul de frumusete feminina. Are o imagine perfecta si, in ciuda popularitatii de care se bucura, prefera sa se ocupe singura de imaginea ei. Fiind o perfectionista, nu am cum sa nu apreciez munca pe care Dita o investeste in propria ei imagine, si de aceea o consider un adevarat model demn de urmat.



Look-ul la care am ajuns in prezent ma face sa ma simt cel mai bine. Nu as mai vrea sa dau timpul inapoi pentru nimic in lume. Am evoluat mult in ultimii ani, iar imaginea pe care o am acum, eleganta, sofisticata, mi-am dorit-o dintotdeauna. De aceea, este bine sa ne bucuram de toate etapele vietii, caci fiecare are farmecul ei.


Este minunat sa poti sa privesti inapoi, sa rasfoiesti albumele de fotografii, si sa fii multumita de evolutia pe care ai avut-o.

Aceasta postare este dedicata brandului Motivi, care in acest an implineste 20 de ani de existenta. Nu vreau sa inchei postarea intr-o nota melancolica, asa ca va invit sa-mi fiti alaturi la petrecerea organizata de Motivi. Detaliile le gasiti in invitatia de mai jos. Va astept pe toti!

Un comentariu:

  1. Ce frumos...chiar imi plac ultimele 2 tinute :X si eu cunosc sentimentul de a strange bani cand eram mica pentru hainute...am avut pasiunea asta de a cumpara haine de cand ma stiu...

    te pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere