joi, 22 mai 2014

Fashion meets business by Wolford la Vodafone Romania

Cea de-a doua intalnire din cadrul proiectului "Fashion meets business" by Wolford, in care sunt implicata in calitate de fashion speaker, a avut loc la Vodafone Romania. Credeam ca o sa am parte de un grup de femei foarte rigide, asta si din cauza faptului ca auzisem cate reguli trebuie sa respecte angajatii companiei, informatii care mi-au fost confirmate de indata ce am pasit in sediul din p-ta Charles de Gaulle, si care mi-a demonstrat inca o data faptul ca mi-ar fi extrem de greu sa ma acomodez intr-un astfel de mediu. Viata de corporatist nu este facuta pentru oricine! 

Din fericire, toate gandurile negre mi-au fost spulberate inca de cand am intrat in sala decorata cu motive traditionale romanesti. Nici nu incepusem prezentarea si deja atmosfera era una degajata, toata lumea se simtea extrem de bine, asa ca am continuat prezentarea in aceeasi nota, am glumit, am ras si am incheiat cu succes inca o zi din minunatul nostru proiect, care va continua si in luna iunie, cand vom ajunge in alte companii renumite! Imi pare rau ca nu va pot arata imaginile in care a fost surprinsa atmosfera, insa regulile companiei nu ne-au permis, asa ca ramane sa ma credeti pe cuvant cand va spun ca am avut parte de momente speciale :)

Puteti vedea mai multe imagini pe pagina de facebook Wolford Romania.



Frumoasa echipa implicata in acest proiect: Isabel Buganu si Laura Calin (Think PR) si Alexandra Stoian (Manager Wolford) 






Sper ca ati vazut si postarea "Fashion meets business" by Wolford la Toyota Romania.

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu