marți, 6 mai 2014

If God wanted us to be naked...


Atunci cand vine vorba de lenjerie intima, preferatele mele trebuie sa fie:
- romantice, in nuante pudrate;
- sexy & negre;
- sau retro (nu degeaba o admir pe Dita Von Teese).

De ce acest mix de stiluri? Pentru ca sunt o fire romantica, iar lenjeria in nuante pudrate, delicate imi evidentiaza aceasta latura. In acelasi timp, ador sezualitatea si increderea pe care ti le ofera lenjeria provocatoare, obraznica, neagra, iar lenjeria retro ma atrage pentru ca imi aduce aminte de divele anilor `50-`60 si parca imi imprumuta din farmecul lor.

Gusturile mele au fost satisfacute in momentul in care am pasit in universul Wolford. Ce am gasit acolo? Va las sa descoperiti...
Foto: Roxana Arghirescu
 Hair & make-up by me :)












Voi ce lenjerie intima preferati?

Kisses!
Oz

4 comentarii:

  1. Deci..Wow..sunt absolut superbe fotografiile draga mea Oana! M-ai lasat fara cuvinte!

    Te pup cu drag,
    Dora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru apreciere! Feed-back-ul tau este mereu binevenit. Si eu te pup!

      Ștergere
  2. Superbe fotografiile, Oana, si atat de expresive....Imi place la nebunie rezultatul...Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru feed-back! Am avut ceva emotii cu aceasta postare... nu stiam cum va fi primita. Pup!

      Ștergere