miercuri, 14 mai 2014

Queen of colors

De cum incepe sezonul cald, simt nevoia sa port haine cat mai colorate, in ton cu vremea. Pentru ca am avut ghinionul unei primaveri capricioase, m-am gandit sa va arata cele mai recente fotografii pe care le-am facut cu Mihnea pe terasa mall-ului Promenada, si care sunt atat de viu colorate incat nu ai cum sa nu te binedispui doar uitandu-te la ele. Mie imi dau pofta de viata si ma fac sa ma gandesc la vacanta de vara pe care, fie vorba intre noi, o astept cu atata nerabdare! Pana reusesc sa planuiesc prima escapada din tara, m-am refugiat pe terasa mall-ului Promenada, care pare sa fie o adevarata oaza in peisajul gri al Bucurestiului.

Zilele trecute am ales sa imbrac o salopeta, noua mea piesa vestimentara favorita. Trebuie sa recunosc faptul ca am descoperit recent farmecul salopetelor, iar in ultimele doua saptamani mi-am cumparat doua. Cu greu ma abtin sa nu imi mai cumpar inca un model. Prima achizitie a fost o salopeta neagra, care este extrem de versatila si apoi am luat-o si pe aceasta, care sa-mi faca zilele de vara mai frumoase. Pentru ca noua mea "colectie" de salopete sa fie completa, mai ramane sa gasesc un model care sa aiba panatlonii largi!

De ce ador salopetele?

Fiind mignona, imi este foarte greu sa imi gasesc o pereche de blugi sau de pantaloni in care sa ma simt bine, astfel ca sfarsesc mereu prin a purta rochii sau fuste. Salopetele sunt alternativele perfecte la pantaloni, pentru ca imi alungesc silueta, o echilibreaza. 

Pentru ca look-ul sa nu fie prea incarcat, l-am completat cu un blazer rose si o pereche de pantofi nude. Singura pata suplimentara de culoare a fost data de noua mea geanta BUSTA, pe care o ador, si la care mi-am asortat rujul. Brandul BUSTA l-am descoperit la targul V for Vintage si inca de atunci am fost cucerita de cateva modele de genti. Doar stiti ca am o adevarata pasiune pentru genti, nu-i asa?! Ei bine, in prezent sunt posesoarea a doua genti BUSTA adorabile! Daca vreti sa vedeti ce alt model mi-am mai ales, nu ratati postarile viitoare!

Pana atunci, va propun sa uitam, macar pentru cateva minute, de vremea mohorata de afara si sa visati alaturi de mine la frumoasele zile de vara!



Am purtat:
Salopeta si blazer New Look
Ochelari Six (C&A)
Inel H&M 







Kisses!
Oz

3 comentarii: