marți, 10 iunie 2014

Fotografii si impresii din Lefkada

Am revenit cu o noua postare din vacanta mea in Lefkada. Cred ca mi-a placut atat de mult pentru ca m-am hotarat sa plec pe ultima suta de metri, nu avem niciun plan si nici asteptari. De regula, in astfel de situatii se intampla cele mai frumoase lucruri.

Eu am stat in Nydri dar am vizitat destul de mult imprejurimile. Daca nu as fi facut asta, probabil m-as fi plictisit, caci nu poti face prea multe acolo. Ceea ce ar trebui sa fie de neratat este Cascada Dimossari, un loc superb! Totul a fost mirific pana am avut eu senzatia ca am vazut un sarpe. Apoi mi-a fost destul de frica sa mai stau in apa, insa totul s-a dovedit a fi doar rodul imaginatiei mele bogate :)

Unele dintre cele mai frumoase panorame le-am vazut cu plaja Aghio Fili si de la Far, pozitionat in cel mai sudic punct al insulei Lefkada.

Cu vreo trei ani in urma povesteam despre Navagio. Credeam atunci ca aceea este cea mai frumoasa plaja din Grecia, dar m-am inselat. Lefkada are o multime de astfel de plaje cu ape turcoaz si privelisti care iti taie rasuflarea. Am vizitat Porto Katsiki si Egremni (considerate cele mai frumoase plaje din Lefkada), dar si Aghio Fili, Laka si Milo.

Intr-una dintre plimbarile cu vasul am avut parte si de un spectacol dat de un pui de delfin, care ne-a urmarit pret de cateva zeci de minute.

Ador casele colorate ale grecilor, dar mai ales florile frumoase pe care le gasesti la orice pas si in orice curte. Este imposibil sa nu te lasi cucerit de ele si sa nu le pozezi.

Grecia ramane una dintre destinatiile mele preferate de vacanta. Abia astept sa vina mai 2015, cand intentionez sa vizitez Santorini. De acolo sigur ma voi intorce cu sute de fotografii!

Pana atunci, sper ca nu ati ratat postarea Heaven on Earth (tot din Lefkada), iar pe contul meu de instagram http://instagram.com/oana_zidaru veti gasi mai multe imagini.

Kisses!
Oz

1. superbe poze! cred ca ai avut a vacanta superba intr-un loc minunat!

Kisses!
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page
    ChocolateFashionCoffee INSTAGRAM!!!
    Chocolate Fashion Coffee
    chocolatefashioncoffee.blogspot.ro

2. Ma bucur ca ti-au placut! Chiar mi-a fost greu sa fac selectia de poze... as fi pus cu sutele :)))

3. Frumoase poze, e imposibil sa nu te indragostesti de Grecia,iar ma bucur ca mi-ai ascultat sfatul o sa iti placa mult Santorini. Esti incredibil de chic si unica prin felul tau de a fi!

1. Iti multumesc pentru apreciere! Abia astept sa vad Santorini si sa revin cu poze de acolo.

4. Yay yay ce poze superbe! Si mie imi place Grecia foarte mult desi am fost doar in Thassos. Sper sa mai vad anul asta macar un colțișor al ei desi..slabe sanse.
    Esti o frumoasa tu!

1. Eu am facut o pauza de vreo doi ani de Grecia... dar acum mi-am readus aminte de ce a fost o perioada in care am ales sa merg in fiecare an si sa-mi fac acolo vacanta de vara. Iti doresc sa o revezi si tu cat mai curand!

5. Ce frumos stii tu sa prinzi esenta ! Ti-am mai spus-o ? Imagini care spun cat o mie de cuvinte...Tu, ce-i drept, te asortezi perfect cu plajele , marile si florile Greciei.

1. Uite, asta nu mi-ai mai spus :D Cuvintele tale imi merg mereu direct la suflet. Te pup!

6. Superbe fotografii Oana !!!! I love Greece... fiecare locatie are frumusetea ei. Lefkada este si pe lista mea de MUST VISIT :)
    Esti o draguta si te urmaresc cu drag, pupici Andre xoxo

7. Buna!
    Superbe poze :).
    De mult imi doresc sa ajung in Lefkada - arata minunat.
    Imi poti spune te rog daca ai folosit serviciile unei agentii sau macar cu ce ai ajuns acolo (avion, masina)?
    Emailul meu este: ene_sofia@yahoo.com.
    M-ar interesa si pe mine o oferta pentru septembrie.
    Sper ca nu te-am deranjat cu intrebarile mele.
    Raluca

1. Buna! Eu am mers cu autocarul si am apelat la serviciile celor de la Buburuza Travel: http://www.esejururi.ro/