sâmbătă, 5 aprilie 2014

3 outfituri feminine si moderne. Care este preferatul tau?

Ziua de astazi mi-am petrecut-o la V for Vintage, cautand cele mai frumoase tinute. Am ales stiluri diferite, tinute in tendinte, feminine si seducatoare.



Ia intr-o tinuta eleganta


Ia continua sa se poarte tot mai mult. Aceasta tendinta si-a facut simtita prezenta inca de anul trecut si nu o sa dispara prea curand, ceea ce ar trebuie sa ne bucure. Asa am reusit nu doar sa ne redescoperim portul popular si sa gandim noi si noi metode de a-l integra in tinutele noastre moderne, dar i-am facut si pe altii sa ii descopere frumusetea.

M-am bucurat sa gasesc la V for Vintage o selectie impresionanta de ii vintage la preturi mult mai mici decat cele pe care le gasim in magazinele care distribuie doar astfel de produse. Chiar daca nu sunt noi, sunt in conditii foarte bune, iar frumusetea unora depaseste cu mult tot ceea ce am mai vazut in magazine.

Eu am ales o ie cu broderie neagra cu auriu si pentru a-i da un aer modern am asortat-o cu o fusta din piele perforata, semnata de un designer roman: Alina Ene.

Fusta: Coolta by Alina Ene - 480 lei
Ie: Italian Vintage - 230 lei


Tinuta cu influente masculine

Tinutele cu influente masculine raman in tendinte si in 2014, iar aceasta rochie sacou, semnata Guilt, m-a cucerit din primul moment in care am vazut-o. Decolteul adanc ofera o nota de senzualitate outfitului, care este amplificata de slitul ce poate fi marit sau micsorat, in functie de preferinte, fiind prevazut cu un fermoar.

Pentru a-mi completa look-ul, si a-i da o pata de culoare, am ales o palarie fuchsia de la Royal Chapeau.

Rochie: Guilt - 390 lei
Palarie: Royal Chapeau - 765 lei




Tinuta eleganta

Pentru ca suntem la inceputul sezonului cald, iar evenimentele speciale incep sa fie tot mai dese, m-am gandit sa va propun si outfituri de seara. Am ales doua rochii semnate Maigre.ro, una  midi, senzuala si una maxi, diafana. Spre deosebire de alte branduri care ofera astfel de tinute, cele de la Maigre mi s-au parut nu doar frumoase ci si accesibile, raportul calitate-pret fiind unul foarte bun.

Rochie neagra: Maigre - 270 lei
Rochie maxi nude Maigre - 400 lei
Coliere Bon Bijou - 150 lei fiecare






Targul V fot Vintage isi tine si maine portile deschise in intervalul 11-20:00, asa ca faceti-va timp sa treceti pe la Sala Dalles. Nu veti regreta! Veti gasi o multime de comori vestimentare!

Nu ratati articolul de maine, cand va voi prezenta accesoriile mele preferate de la targ!

Kisses!
Oz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu