miercuri, 2 aprilie 2014

Stilago imbatraneste iar eu intineresc?!

Saptamana trecuta nu am sarbatorit doar trei ani de Oz style ci si 3 ani de Stilago! Multe lucruri s-au schimbat de cand au celebrat primul an, cand le-am fost prima data alaturi. Look-ul meu s-a schimbat enorm de atunci. Nu-mi vine sa cred cat de bruneta puteam sa fiu acum doi ani!

La petrecerea de anul acesta am adoptat un look foarte natural. De fapt, cam acesta este machiajul pe care mi l-am facut in ultimele doua saptamani, mai mult din lipsa timpului. Am pus accentul doar pe buze si am folosit culori cat mai aprinse, iar acest tip de machiaj se pare ca imi scade cel putin 7 ani din varsta. Si nu o spun eu.... ci persoanele cu care am intrat in contact in aceasta perioada, care nu ma cunosteau si mi-au marturisit socati ca nu imi dadeau mai mult de 22... 25 de ani. Adevarul este ca am 28, iar in mai putin de 3 luni voi face chiar 29!

Petrecerile Stilago mi-au placut mereu. Stiti de ce? Ca au fotografi priceputi :) De la evenimentele lor am unele dintre cele mai frumoase poze.


 Cu echipa Stilago



Maine va povestesc despre cel mai frumos proiect la care am luat parte anul acesta, asa ca ramaneti conectati la Oz style!

Kisses!
Oz

4 comentarii:

  1. Hello,


    Eu vreau sa stiu ce ruj porti, e superb. Si da, love the blonde hair!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In materie de rujuri rosii, rezistente, preferatele mele sunt cele de MAC :D Cel de pe buze este Matte Russian Red si inainte de acesta am folosit Ruby Woo, care era putin mai deschis si avea o textura mai uscata. Pup!

      Ștergere