joi, 3 aprilie 2014

Sunt indragostita de acest proiect!

In urma cu ceva timp, va povesteam despre un nou proiect pe care l-am realizat pentru Diva Hair si de care sunt extrem de incantata! Este vorba despre o sedinta foto pentru AXN Romania, inspirata din serialul Hannibal.

Din 7 aprilie, de la ora 23:00, va fi lansat cel de-al doilea sezon si aceasta a fost modalitatea noastra de a-l promova. Incantarea mea a fost extrem de mare, caci eram familiarizata cu actiunea acestui serial, fiind unul dintre preferatele mele, asa cum va spuneam si intr-un articol publicat la inceputul anului.

Rezultatul... depaseste cu mult tot ceea ce am facut pana acum, fiind de departe una dintre cele mai complexe sedinte foto pe care le-am facut pana acum.

A fost extrem de interesant "sa intru" in pielea unui criminal in serie, caci eu am fost Hannibal, si sa incerc sa imbrac acest personaj complex intr-o poveste fashion, fara sa ii deteriorez personalitatea. Nu puteam sa transmit un mesaj atat de puternic de una singura, asa ca mi-au fost alaturi: Manuela si Gabriela, care s-au lasat atrase de acest joc, devenind victimele perfecte.

Nimic nu ar fi fost posibil, daca nu am fi avut in spate o echipa de profesionisti:

 Hair & make-up: Beauty District
Tinute: Iris Serban
Foto: Mihnea Ratte Photography
Locatie: Grand Cafe Van Gogh/ Sala Tulp
Un proiect AXN-Romania






Ca sa nu fiti socati de pozele in care le sugrum pe fete si le dau sa manance carne crunda, am sa va spun pe scurt povestea acestui personaj, Hannibal, un manipulator desavarsit care ascunde un adevar sumbru in spatele principalei lui pasiuni: gatitul! Mai exact, Hannibal este un criminal in serie care adora sa gateasca mancaruri sofisticate in care include si organe umane! Nimeni nu il banuieste de nimic, in viata de zi cu zi fiind un psiholog renumit.







Sa va mai spun cat de mult mi-a placut rochia Iris Serban pe care am purtat-o la aceasta sedinta foto?! Cred ca imaginile vorbesc de la sine!

Creatia face parte din colectia SS 2014 Iris Serban.




Daca sunteti in cautarea unui serial care sa va fascineze, atunci trebuie neaparat sa urmariti AXN Romania pe 7 aprilie de la ora 23:00l! Atentie, Hannibal poate da dependenta!

Puteti vedea mai multe imagini, ce fac parte din acest proiect, pe pagina Diva Hair de Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu